پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1399 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 89095

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه لنده به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

فرمانده سپاه ناحیه لنده در پیامی شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در پیامی شهادت مظلومانه دانشمند ایرانی شهید والامقام محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

من المومنین رجالُ صدقوا ما عا هدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرُ

بار دیگر تروریست های کور دل وابسته به استکبار جهانی و جیره خواران رژیم پوشالی و غاصب و جعلی صهیونیسم تبهکار در اقدامی وحشیانه و ناجوانمردانه  یکی از دانشمندان بزرگ هسته ای و صنعت دفاعی کشورمان وشهید ولا مقام دکتر محسن فخری زاده  استاد موفق و موثر و صاحب نظر در دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای و سایر دست آورد های علمی و دفاعی و مدیری مدبر در عرصه ی پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع را به شهادت رساندند و امت  اسلامی را از فیض وجود آن عالم مجاهد و بصیر محروم ساختند.

اینجانب به نیابت از بسیجیان و سبز پوشان حریم ولایت و رهبری در شهرستان لنده،  ضمن محکومیت این جنایت بزرگ و غیر انسانی با عرض تسلیت شهادت این دانشمند فرزانه کشورمان به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الامام خامنه ای  مدظله العالی و امت شهید پرور و نیرو های مسلح و خانواده مکرم ایشان از خداوند متعال علوّدرجات را برای آن اسوه و الگوی علم و عمل و جهاد و پرهیز کاری آرزو می نماییم و بدون شک مهمترین مطالبه اقشار مختلف بسیجیان شهرستان و ملت ایران  پیگیری عاجل در شناسایی و کیفر و مجازات عاملان و آمران این جنایت هولناک است.

بدون شک انتقام خون شهدای والامقام به خصوص سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند بسیجی محسن فخری زاده از مهمترین درخواست های ملت ایران است که امید آن داریم که نیروهای مسلح ما با تاسی به خون سرخ این عزیزان پاسخی کوبنده و درخور شان به عامل و عاملین این جنایت خواهند داد. به تعبیر زیبای فرماندهی کل قوا”دوران بزن درو گذشته است”.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله ویسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت