پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1399 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 89110

تسلیت بسیج اصناف شهرستان بویراحمد در پی شهادت محسن فخری زاده

دکتر محسن فخری زاده؛ یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان بود که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود و شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد تا یاد داغ سردار بزرگ اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی پررنگ‌تر از همیشه بر دل‌هه بماند

بسیج اصناف استان و شهرستان بویراحمد با صدور پیامی شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش  خبرنگار صدای جنوب ..در متن این پیام آمده است:

یک بار دیگر یکی از دانشمندان هسته ای و نیروی برومند و شایسته کشورمان که خدمات ارزنده اش در سال‌های اخیر موجب پیشرفت و بازدارندگی کشور در عرصه‌های دفاعی و هسته‌ای شده بود بصورت ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید دکتر محسن فخری زاده؛ یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان بود که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود و شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد تا یاد داغ سردار بزرگ اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی پررنگ‌تر از همیشه بر دل‌هه بماند.

شهید فخرزاده یکی از مدیران خلاق و برجسته این مرز و بوم بود و نقش بسزایی در ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور داشت.

لازم دانستیم که شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشور عزیزمان ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را به محضر مبارک فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای و ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده گرانقدر و محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض نمائیم .

بسیج اصناف استان و شهرستان بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت