پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 89158

در پی جاری شدن سیلاب صورت گرفت:

نجات خانواده ۵ نفره گرفتار شده در سیلاب بخش موگرمون شهرستان لنده+تصاویر

ساعتی قبل یک خودروی سواری پراید در مسیر روستای بنه علیاری با بیش ازپنج نفر سرنشین در سیلاب گرفتار و خودروی به دره سقوط کرد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در پی بارندگی سه روز گذشته و طغیان دره های فصلی و جاری شدن سیلاب ساعتی قبل یک خانواده پنج نفره همراه یک دستگاه پراید در عبور از مسیر روستای وحدت به روستای بنه علیاری بودند که با طغیان دره فصلی به دره سقوط می کنند و به طور معجزه آسایی نجات پیدا می کنند.

رانند این خودروی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص چگونگی این حادثه گفت: از روستای بنه علیاری در حال حرکت به سمت لنده بودیم که در وسط آب خودرو خاموش شد و جریان شدید آب باعث انحراف خودروی به طرف دره شد.

وی افزود: به محض احساس خطر جان خودم فرزندم و همسر و پدرم را نجات داده ولی خودرو را آب باخودش برد و به بیش از ۵۰الی ۶۰متر به زیر جاده انداخت .

این راننده خودرو گفت: خداوند را شاکریم که جان خانواده ام را نجات داده ام و خسارات مالی قابل جبران هستند ولی گلایه ما از عدم جانمایی پلی است که بیش از چهار سال است بلاتکلیف رها شده است.

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه لنده و نیروهای بسیجی حوزه شهید رجایی موگرمون و پاسگاه انتظامی موگرمون در محل حادثه حاضر بودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت