پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1399 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 89228

نظارت مستمر پلیس راهور استان بر اعمال محدودیت ‌های کرونایی/مبلغ جریمه تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح

منع تردد خودروهای شخصی در شهرهای قرمز کشور از دقایقی پیش آغاز شد. این طرح از ساعت۲۱ شروع و تا ۴ بامداد ادامه دارد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب سرهنگ خوشوقت رییس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید شبانه از معابر شهر یاسوج، اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در کشور از اول آذرماه پلیس راهور  استان محدودیت‌های ترافیکی را در معابر شهری و برون شهری استان مطابق دستورالعمل اجرا نمودند.

وی افزود: از شروع طرح محدودیت‌های کرونایی در روز اول آذر ماه سال جاری تاکنون، به سه هزار و ۵۰۰ خودرو متخلف از طریق همکاران پلیس تذکر داده شده و برای  تعداد دو هزار ۵۰۰ راننده متخلف نیز از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک جریمه اعمال شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم میل باطنی، جهت حفظ سلامت جامعه مجبور به برخور با افرادی هستیم، که دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ابلاغی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند.

سرهنگ خوشوقت در ادامه با اشاره به حضور مستمر پلیس راهنمایی رانندگی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی، گفت: از ابتدای اجرای طرح پلیس راهنمایی و رانندگی بر حسب وظیفه در تمامی  معابر شهری استان حضور داشته، و همچنان بر برخورد با افراد خاطی مصمم هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون دو شهرستان بویراحمد و  دهدشت در وضعیت قرمز هستند و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جریمه خواهندشد.

خوشوقت در ادامه گفت: خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح حق تردد در شهرهای با وضعیت قرمز و  را ندارند و در صورت تردد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه برای این خودروها اعمال خواهد‌شد.

     

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت