پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1399 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 89319

اجرای طرح تکمیلی بسیج در هفت منطقه لنده/متخلفین کرونایی به مراجع قضایی معرفی می شوند+تصاویر

همرمان با سراسر کشور تشدید محدودیت ها با اجرای میدانی تیم های ویژه رصدگر، مراقبت، نظارت طرح سردار شهید سلیمانی با حضور دستگاه های متولی آغاز شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، با افزایش تعداد بیماران کرونایی و فوتی ها بر اثر کرونا در کشور ستاد ملی کرونا با اعمال طرح مدیریت هوشمند(طرح سردار سلیمانی ) اهتمام ویژه ای برای قطع زنجیره کرونا در کشور به کار بسته است.

اعمال محدویت تردد در بین شهرهای و درون شهرها از ساعت۹شب تا ۴صبح به خصوص شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی و تعیین جریمه های سنگین از دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان باعث شده است تا میزان تردد در شهرها کاهش قابل توجهی داشته باشد.

در شهرستان های کوچک نیز چنین طرح های با اعمال محدودیت های کرونایی باعث شده است تا ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ها نیز در روند اجرای طرح مدیریت هوشمند یا سردار سلیمانی اهتمام ویژه به کار ببرند.

برنامه اجرای تیم های ویژه های ویژه رصدگر، مراقبت، نظارت طرح سردار شهید سلیمانی در شهرستان لنده کار خود را در حوزه های مختلف با حضور میدانی نیروهای بسیج، شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر به صورت شبانه روزی آغاز کردند.

در این طرح تیم های ویژه رصد گر نسبت به پایش افراد بیمار و ناقل بیماری کروناو شناسایی آنها اقدام و تیم های مراقبت و نگهداری ضمن تذکر لسانی و ارائه برخی دستورالعمل ها به خانواده های ناقل از خروج انان از منزل جلوگیری خواهند کرد.

سایر تیم ها نیز با هماهنگی سرشبکه ها افراد متخلف را برابر این طرح به مراجع قضایی و انتظامی جهت برخورد و اعمال قانون معرفی می کنند که عمده ترین هدف قطع زنجیره انتقال بیماری است.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت