پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1399 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 89361

پخش آنلاین فیلم های جشنواره عمار به همت گروه جهادی رسانه ای شهیدآوینی شهرستان لنده +جزئیات

مسئول گروه جهادی بسیج رسانه ای شهید آوینی شهرستان لنده از پخش آنلاین فیلم های جشنواره فیلم عمار در سایت این گروه جهادی به صورت رایگان خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، ایمان محتشم با اشاره به فعالیت رسمی گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی در شهرستان لنده گفت: این گروه با هدف تولیدات فاخر رسانه ای در حوزه های مختلف و به منظور تقویت جبهه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف فرهنگی و تربیتی در سطح شهرستان لنده شرو ع به کار کرده است.

وی افزود: گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی با طراحی یک سایت به آدرس http://avinylendeh.ir/live/علاوه بر پوشش فعالیت های این گروه اقدام به پخش آنلاین فیلم های این جشنواره عمار به صورت آزمایشی هر روزاز ساعت ۹ الی ۱۰ شب به مدت ۲ ساعت پخش آنلاین فیلم های منتخب جشنواره عمار از طریق سایت این گروه جهادی را در دستور کار دارد.

مسئول گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی تصریح کرد: اعتقاد داریم که این بستر باعث انتقال فرهنگ ناب مقاومت و شهادت و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در حوزه رسانه و تقویت باورهای و اندیشه های ارزشی در جامعه خواهدشد.

وی تاکیدکرد: پخش زنده مستند خاک منتظر از وب سایت گروه جهادی بسیج رسانه ای شهید آوینی شب گذشته به صورت آنلاین پخش شد که این مستند زیبا و فاخر از سری اکران های آنلاین جشنواره عمار می باشد که هر شب با ترافیک نیم بها می توانید این مستند های فاخر را با اینترنت نیم بها  مشاهده نمایید.

محتشم گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان زیر۱۲سال نیز از جمله اقداماتی است که طی چند روز گذشته از سوی این گروه جهادی و گروه جهادی بسیج خادمین زهرا سلام الله علیها برگزارشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت