پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1399 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 89518

خط ونشان استاندار کهگیلویه و بویراحمد /رنگ بندی وضعیت شهرها کارشناسی شده است/زندگی و سلامت مردم، قربانی ساده انگاری و بی توجهی برخی نشود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت؛ طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خوبی و با مشارکت مردم و دستگاههای اجرایی و متولیان به خوبی در جای جای استان در حال اجراست.

صدای جنوب :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همراهی خوب و همه جانبه اصناف و بازاریان و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی تقدیر کرد.

حسین کلانتری گفت: رعایت نکردن عده ای متخلف و قانون شکن، معیشت مردم را به خطر می اندازد.

وی تصریح کرد:مردم باید از کسانی که با بی مبالاتی، ساده انگاری و بی‌خیالی شرایط را تغییر می دهند و معیشت و درآمد مردم را به خطر می اندازند، شاکی باشند.

کلانتری ادامه داد:نباید معیشت ، کاسبی ،زندگی و سلامت اکثریت مردم، قربانی ساده انگاری و بی توجهی تعدادی شود.

وی گفت:با رعایت دستورالعمل‌ها و مشارکت عمومی ، وضعیت شهرستان بویراحمد و دیگر شهرستانها بهتر می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت؛ طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خوبی و با مشارکت مردم و دستگاههای اجرایی و متولیان به خوبی در جای جای استان در حال اجراست.
وی بیان کرد:از همت و تلاش همه نیروهای نظامی ،انتظامی، سپاه پاسداران،نیروهای قضایی،اطلاعاتی، بسیج، کادر بهداشت و درمان،سازمان صمت، تعزیرات، هلال احمر، صداوسیما و همه رسانه ها، ارشاد اسلامی ، فرمانداران، بخشداران ، شهرداران، دهیاران و
شوراها صمیمانه تشکر میکنم.

استاندار تاکیدکرد:رنگ بندی شهرها سراسری و بر اساس شاخص های کارشناسی شده برای کل کشور اعلام میشودو هیچ مقام ملی یا استانی اختیار تغییر رنگ بندی وضعیت شهرها راندارد. اما می‌توانیم با کار،تلاش و رعایت همه جانبه دستورالعمل ها توسط مردم عزیز، شرایط بهبود رنگ بندی را فراهم کنیم تا بازگشایی گروههای شغلی بیشتری امکانپذیر شود.

وی گفت:خوشبین هستیم با همکاری آحاد مردم عزیز تا آخر هفته شاهد بهبود شاخص ها و تغییر وضعیت باشیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت