پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 89559

در جلسه قرارگاه طرح سردار سلیمانی مطرح شد:

اهدای ۵ هزار ماسک توسط ســردار هاشـــمی پـــور به قرارگاه سردار سلیمانی در شهرستان لنده+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لنده از اهدای بیش از پنج هزار ماسک از سوی سردار هاشمی پور به قراگاه سردار سلیمانی در لنده خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، جلسه قرارگاهی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه لنده، فرمانده انتظامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، نماینده دادستانی، شهردار، اتاق اصناف،پلیس راهور  و جمعیت هلال احمر شهرستان لنده برگزارشد.

 

در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به روند اجرایی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح در هفت محله شهرستان لنده در سه کارگروه تخصصی با مشارکت مستقیم بیش از ۱۵۰نفر از بسیجیان در حال اجرا است.

وی افزود:تا کنون با همکاری شبکه بهداشت و درمان تیم های تخصصی با حضور فعال و شبانه روزی خود در حال خدمت رسانی به مردم و اجرای این طرح هستند که در همین مدت کم آثار و پیامدهای خیلی خوبی به همراه داشته است.

روح اله ویسی تصریح کرد: تا امروز بیش از ۱۳۵مورد بازرسی از کسبه بازار صورت گرفته و بیش از ۹میلیون تومان به بیماران نیازمند کرونایی که به لحاظ معیشتی دچار مشکل بودند صورت گرفته است.

وی افزود: از سوی سردار هاشمی پور بیش از پنج هزار ماسک به قرارگاه سردار سلیمانی تحویل داده شد که در راستای اجرای این طرح تحویل تیم های تخصصی و بیماران نیازمند داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در بحث رسانه ای کردن مباحث کاری طرح سردار سلیمانی متاسفانه ضعف داریم که باید این نقیصه باید بر طرف شود.

وی گفت: در بحث کمک های معیشتی به بیماران کرونایی نیازمند حمایت ویژه بنیاد علوی هستیم که امیدواریم این مهم از سوی بنیاد احصا و برطرف شود.

وی در ادامه گفت: برخورد با نانوایی ها و برخی از سوپرمارکت ها و آرایشگاه های زنانه که قوانین صنفی را رعایت نمی کنند در دستور کار است که تیم های تخصصی به این موضوع ورود خواهند کرد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده با تبریک روز دانشجو و اهمیت قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جلسات مختلفی در سطح کلان و استان در حال برگزاری است که عمده این جلسات در حوزه پیشگیری و تامین سلامت مردم است.

وی افزود:وضعیت شهرستان ما به نسبت سایر شهرستان ها مطلوب تر است که حاصل تلاش همه ادارات و نهادها است که امروز به این سطح رسیده است که وضعیت ما زرد است.

خدادوست موسوی تصریح کرد: همدلی و همکاری خیلی خوب ادارات و نهادها در حوزه های مختلف می تواند عاملی برای کاهش و قطه زنجیره بیماری شوئ.

وی گفت:بسیج و سپاه یک ظرفیت خیلی خوب برای مجموعه حاکمیت به خصوص دولت است که در این بیماری در حوزه طرح محله محور می تواند خیلی موثر باشد.

موسوی گفت:قدردانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مجموعه تلاش های صورت گرفته بسیج و روند اجرایی طرح سردار سلیمانی در لنده به واسطه اجرایی خیلی خوب این طرح قابل تحسین است.

وی افزود:در هرمنطقه ای ۱۵نفر به صورت یک تیم منسجم و هماهنگ در هفت منطقه عملیاتی در حال کار هستندکه محاصل این تلاش ها کاهش و قطع زنجیره بیماری خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: حمایت ویژه دستگاه قضایی و برخورد قاطع با عامل و یاعاملین متخلف در روند اجرایی این طرح باعث کاهش روند بیماری خواهدشد.

وی افزود: وضعیت موجود شکننده است و نباید غفلت کنیم چرا که حاشیه امنی در این حوزه نداریم و تیم های موجود باید ساماندهی بهتر شوند و نیازمندی های روزانه آنان باید لحاظ شود و همه ادارات موظف هستند و شخص مدیران شهرستان پای کار هستند.

موسوی گفت: چالش و مشکلات موجود در سطح شهرستان باید احصا شوند و بازار به صورت مرتب رصد می شود و اگر جایی نیاز باشد با پلمپ شوند.

وی افزود: در بحث آرامستان باید همکاری و تعامل شایسته ای از سوی همه ادارات صورت گیرد تا این مهم به درستی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:در بحث دفن افراد کرونایی هیچ فردی حق دخالت ندارد و باید شهرداری برابر قانون کفن و دفن افراد کرونایی کار کند و برخورد باید قاطع باشد.

وی گفت:بحث رسانه ای کردن این مباحث یکی از نیازهای است که باید با تعامل و همکاری بیش از پیش با رسانه ها صورت گیرد .

وی گفت: در بحث فضای مجازی علی رغم مشکلاتی که هست و عمق محرومیت ها واقعا زیاد است ولی کارهای خیلی خوبی در حال شکل گیری است ولی متاسفانه رسانه ای نمی شود.

 موسوی گفت: عملکرد و تلاش های برخی مسولان ما مظلوم واقع می شود که این مظلومیت ها چندان رسانه ای نمی شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: نباید مشکلات را وارونه جلوه دارد و انتظار داریم که این مهم از سوی مسئولان جدی قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: در حوزه نیروی انتظامی تلاش های خوبی دارد که حمایت دستگاه قضایی باعث خواهد این تلاش ها مثمرثمر تر باشند.

در ادامه نیز برخی از مسئولان به اظهار و نظر برای پیشبرد روند اجرایی این طرح را مطرح کردند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت