پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 89957

تشدید برخورد با اخلال‌گران بازار در کهگیلویه و بویراحمد/ از خروج ۵۰ تن مرغ کشتار روز جلوگیری شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک با نهادهای امنیتی و نظارتی، از خروج ۵۰ تن مرغ گرم از استان جلوگیری شد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج، روند افزایشی قیمت مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو ماه گذشته سبب ایجاد نگرانی‌های متعدد برای مصرف‌کنندگان شده‌ بود، موضوعی که تولیدکنندگان دلیل اصلی آن‌ را عدم تأمین مناسب نهاده‌های دامی عنوان می‌کردند.

قیمت مرغ کشتار روز در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد، تا بیش از ۲۷ هزار تومان را نیز تجربه کرد، و همین امر باعث شد، تا متولیان تنظیم بازار دست به‌کار شوند و اقدام به توزیع مرغ منجمد در مراکز مختلف کنند.

روز گذشته مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد قیمت مصوب برای هر کیلو مرغ کشتار روز را ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تمامی عرضه‌کنندگان مرغ کشتار روز در بازار استان موظف هستند، که هر کیلو مرغ را با قیمت مصوب اعلامی عرضه کنند و هرگونه قیمت‌گذاری بیش از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود، و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد‌شد.

گزارش میدانی خبرنگار صدای جنوب  از بازار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حاکی از آن است، که هم‌اکنون قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در مراکز خرده‌فروشی به همان نرخ مصوب اعلام شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه اظهار داشت: با تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری حدود ۵۰ تن مرغ با هدف تنظیم بازار بین کشتارگاه‌های استان توزیع شد.

براتعلی صالحی افزود: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر احتمال انتقال مرغ خارج از شبکه در یکی از کشتارگاه‌های این استان به استان‌های فارس و چهار محال و بختیاری موضوع به صورت ویژه در دستور این اداره و اطلاعات سپاه قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: بامداد امروز در عملیات سازمان اطلاعات سپاه استان از انتقال محموله ۵۰ تنی مرغ به استان‌های همجوار جلوگیری شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: محموله ۵۰ تنی مرغ امروز به لطف خداوند و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و این اداره در بازار استان به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شد.

صالحی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۴ هر گونه تخلف و موارد مربوط به احتکار را به سازمان اطلاعات سپاه استان گزارش دهند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت