پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1399 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 90635

بویراحمد و کهگیلویه شهرستان های پرخطر/رضایتمندی استاندار از عملکرد فرمانداران در مقابله با کرونا

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با دستگاه های اداری کوچکترین تعارفی نداریم و هر دستگاهی تساهل داشته باشد برخورد جدی می‌کنیم اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد می کنیم مدیر نظام جموری اسلامی خود باید جلودار مقابله با ویروس و قائل به نظم باشد.

صدای جنوب :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونایاستان با بیان این که وضعیت بیماری در استان خیلی خوب شده اظهار کرد: خوشبختانه از پرستاران استان هم تقدیر شد و قدرشناسی خود را نشان دادیم اما جبران زحمات آن‌ها نخواهد بود مجموعه‌ای که بیش از ۱۰ ماه برای سلامتی مردم اقدام می‌کنند و اگر تلاش شبانه روزی آن‌ها نبود این توفیقات ایجاد نمی‌شد.

وی گفت: اگر همت همه دستگاه‌ها نبود اینتوفیقات را نداشتیم و اگر تلاش‌های رسانه و صدا و سیما نبود مشکلات بیشتر بود و همچنین در شهرستان‌ها فرمانداران عملکرد خوبی داشتند.

این مسوول گفت: مراقب باشیم این توفیقات ما را فریب ندهد قدرشناسی من بیش از همه از مردم استان و اقشار و اصناف است که رعایت کردند و هم دیگران را به رعایت کردن دعوت کردند.

وی افزود: به استحضار مردم می‌رسانم که این دستاورد متعلق به مقطعی خاص است که رعایت کردیم چرا که هنوز کرونا حضور و وجود دارد و اگر رعایت نکنیم به اوضاع هفته‌های پیش باز خواهیم گشت و چه بسا که پر آسیب‌تر باشد از امروز کار ما سخت تر می‌شود چرا که وارد زمستان شده‌ایم و مردم در محیط های دربسته بیشتر هستند و خطر شیوع بیشتر می‌شود.

استاندار گفت: آمارها نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی شده تا به این شرایط برسیم و اگر کار نکنیم زحمات بر باد می‌رود بخش های اصلی کار باقی مانده لذا نباید بی‌توجهی کرد.

وی گفت: بحث اجرای طرح شهید سلیمانی است که همه دستگاه های مرتبط کار می کنند در همه بخش ها حرکت جدی راه افتاده و استان ما جز استان های موفق است اما در آغاز راه هستیم و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم باید دغدغه در مورد برخی مکان‌ها رفع شود و طرح شهید سلیمانی موضوع جمعه بازار و صنوف طلافروشی و آرامستان را در دستور کار قرار دهند.

استاندار گفت: با دستگاه های اداری کوچکترین تعارفی نداریم و هر دستگاهی تساهل داشته باشد برخورد جدی می‌کنیم اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد می کنیم مدیر نظام جموری اسلامی خود باید جلودار مقابله با ویروس و قائل به نظم باشد.

وی گفت: هیچ تجمعی بدون رعایت دستورالعمل در استان نباید اجرا شود وضعیت مطلوب ما وضعیت سبز است و باید به دنبال این هدف باشیم که زندگی به حالت عادی برگردد.

وی افزود: شرایط سختی را گذرانده‌ایم و اگر تلاش نکنیم و رعایت نشود در این زمستان سرد باید منتظر تلفات باشیم الان دو شهرستان پر خطر بویراحمد و کهگیلویه را داریم که باید تدابیری برای آن ها اندیشیده شود که تمام شهرستان‌های زرد هم محدودیت‌های کنترلی ۲۱ تا ۴ صبح را خواهیم داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت