پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1399 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 90638

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

جلسه شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و به ریاست دکتر کلانتری استاندار برگزار شد.

نشست شورای برنامه ریزی استان به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
 در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه اعتبارات استان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ رشد پنجاه و شش درصدی داشته است گفت: این در صورتی است که رشد بودجه اعتبارات کشور بیست درصد رشد داشته است.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخلاف سنت های گذشته امسال برای اولین بار پایان اسفند ماه خواهد بود از دستگاههای اجرایی خواست در این فرصت سه ماهه همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات در اختیارشان به کارگیرند.
وی گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران جذب تسهیلات موجود است و قطعا با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.
استاندار از آمادگی دو وزارت خانه در سرمایه گذاری برای طرح های مهم زیربنایی مثل سد آبریز کهگیلویه خبر داد و افزود: بنیاد مستضعفان هم برای سرمایه گذاری در دو طرح مهم اقتصادی در استان اعلام همکاری کرده است.
وی همچنین گفت: برای تکمیل سد تنگ سرخ بویراحمد سیصد و شصت میلیارد اعتبار اختصاص یافته است.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه کرونا باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا را جدی بگیریم و از شیوع آن جلوگیری کنیم اضافه کرد: باید تلاش شود پرهیز از برگزاری مراسم و تجمع های غیر متعارف مناطق نارنجی را به زرد و زرد را به سفید تبدیل کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت