پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1399 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 90944

جوان کهگیلویه ای از اعدام نجات یافت/معجزه فضای مجازی از دیار فلک الافلاک تا بلادشاپور

«بی بی صبرگل» که دستان پینه بسته و چهره سوخته‌اش به جای زبان با شما حرف می زند می‌گوید خبر اعدام پسرم را برای آورده‌اند! وی ساکن روستای «بی منجگان» از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه است.اما امروز صبر بی بی صبرگل نتیجه داد و….

صدای جنوب :

مجیدبیژنی ، متولد ۱۳۶۵ در روستای بی منجگان کهگیلویه دیاربلادشاپور در ۲۴سالگی به علت دعوایی خانوادگی محکوم به اعدام شد و در حالی که در قرنطینه قبل از اعدام بسر می برد با مساعدت و جوانمردی بزرگمرد لرستانی از چوبه دار نجات یافت .
به گزارش صدای جنوب،دکتر علی دولتشاهی جوانمردی ازلرستان دیارفلک الافلاک معجزه زندگی پسر اعدامی کهگیلویه وبویراحمدی بود. این خیر، سرمایه گذار نیکو کار اقتصادی و ورزشی با راضی‌کردن خانواده مقتول تنها کمتر از۹ساعت تا اعدام مجیدبیژنی توانست رضایت بگیرد و مبلغ کسری از پول رضایت را هم پرداخت کند.

خیر و سرمایه گذار بومی لرستانی در گفتگو با افلاک گفت:در حال خواندن اخبار در فضای مجازی و خبرگزاری ها بودم ناگهان با خواندن یک خبر مبنی بر درخواست های مادر پیر بویراحمدی که در بدترین شرایط مالی و فقر مطلق با یک پسر سرطانی و یک فرزند در حال اعدام عاجزانه از مردم استمداد کمک برای رهایی فرزندش از چوبه دار می کرد یاد مادر خودم در ذهن و فکرم متبدر شد و اشک در چشمانم جاری شد .
وی افزود :سریعا با تماس با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ،دکتر خادمی استاندار لرستان و کلانتری استاندار کهیلویه و بویر احمد و رایزنی با مدیر کل دادگستری استان خوزستان و دادستان بهبهان از این عزیران درخواست کردم با خانواده مقتول تماس گرفته و اندکی به ما فرصت داده تا رضایت این خانواده را با پرداخت کسری دیه جلب کنیم .
خیر نیکو کار لرستانی افزود:با تلاش های بی وقفه و مساعدت استانداران کرمانشاه ،لرستان ،خوزستان ،کهکیلویه و دادگستری خوزستان و کهکیلویه توانستیم دعاهای مادر رنج کشیده مجید را به لطف پروردگار اجابت کنیم و با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را جلب کنیم و لبخندی گواراتر از عسل را بر لبان فرتوت و خسته مادر پیر و درد کشیده جاری کنیم و با شنیدن اشک های شوق مادربی پناه و رنج کشیده ،حلاوت این آزادی و رسیدن فرزند به مادر پیر را برای این عزیزان به یاری دوستان محیا کنیم .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت