پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1395 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 915

مدیرکل میراث‌فرهنگی خبرداد:

اسکان بیش از یک میلیون نفر مسافر نوروزی در استان کهگیلویه وبویراحمد

وی بیان کرد: مرقد مطهر بی‌بی‌حکیمه خواهر امام رضا(ع) با حدود ۲۰ هزار بازدیدکننده بیشترین آمار بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد

 

۲۰۱۶۰۳۳۱_۱۲۱۲۰۱

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: آمار اسکان مسافران نوروزی در این استان از مرز یک میلیون نفر گذشت.

” محمود باقری ” در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال شاهد حضور مطلوب گردشگران در این استان بودیم، اظهار داشت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا روز ۱۲ فروردین حدود یک میلیون و ۶۶ هزار و ۲۱۶ گردشگر در اقامتگاه‌های نوروزی این استان اسکان یافتند.

وی به آمار اسکان در روز ۱۲ فروردین اشاره داشت و افزود: در این روز حدود ۱۰۴ هزار و ۹۲۷ گردشگر در این استان اقامت داشتند که شهرستان گچساران با ۲۹ هزار و ۷۰۷ نفر بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داد.

باقری تصریح کرد: در این روز حدود ۲۹۵ هزار و ۲۶۰ گردشگر از جاذبه‌های این استان اعم از طبیعی، تاریخی و فرهنگی بازدید کردند.

وی بیان کرد: مرقد مطهر بی‌بی‌حکیمه خواهر امام رضا(ع) با حدود ۲۰ هزار بازدیدکننده بیشترین آمار بازدید گردشگران را به خود اختصاص دا.مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: در این روز حدود ۱۵ هزار گردشگر از حاشیه رودخانه بشار و پارک ساحلی یاسوج، ۸ هزار گردشگر از طبیعت سرفاریاب و ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از منطقه گردشگری شلالدان باشت بازدید کردند.باقری مهم‌ترین مراکز اقامتی این استان را شامل هتل‌ها، خانه‌مسافرها معرفی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت