پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1399 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 91550

سومین یادواره محله سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سید جانمحمد موسوی نسب در لنده+تصاویر

سومین یادواره مجازی سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سید جانمحمد موسوی نسب در سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ، یادواره سردار شهید حاج سید جانمحمد موسوی نسب از سرداران شهید شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد با محوریت بررسی ابعاد شناختی و رسانه ای در اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی با اجرای برنامه های مختلف به همت معاونت فضای مجازی، فرهنگی اجتماعی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج لنده با همکاری نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان و همکاری خانواده شهید موسوی نسب برگزارشد.

در این یادواره ابتدای فرمانده سپاه ناحیه لنده با گرامیداشت یادو و خاطره شهدا و سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج سید جانمحمد موسوی نسب گفت: اقدام خیلی خوبی به همت معاونت فضای مجازی در برگزاری یادواره های مجازی در راستای انتقال مفاهیم فرهنگ شهید و شهادت با همکاری سایر قسمت های سپاه ناحیه لنده در حال برگزاری است.

وی افزود:باتوجه به روند روبه رشد شبکه های ارتباطی و اینترنتی توجه به زیر ساخت های فرهنگی، معنویت، شهید و شهادت در حوزه فضای مجازی نیز باید ارتقا پیدا کند.

روح الله ویسی تصریح کرد:اجرای چنین برنامه های می تواند ضمن آگاهسازی نسل جوان با آموزه های ارزشی و دفاع مقدس باعث تعالی و نشر فرهنگ شهید و شهادت شود.

در ادامه نیز حجت الاسلام داودیان با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای مدافع حرم گفت: آنچه باعث تعالی و ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت در جامعه شده است پایبندی به اعتقادات و باورهای است که نسل جوان ما تشنه آن هستند.

وی افزود: بررسی ابعاد شخصیتی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی بی بدیل می تواند باعث ماندگاری مکتب سراسر نور ایشان شود.

سخنران مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده گفت: جنگ نرم یکی از مهمترین و کم هزینه ترین جنگ ها است که دشمن با استفاده از ابزار های مختلف به دنبال از بین بردن بنیه های اعتقادی، مذهبی، فرهنگی و تمدن اسلامی ما است.

وی تاکیدکرد: سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر حضور نظامی و مشاوره ای خود در محور مقاومت در حوزه جنگ نرم و شناختی نیز معادلات دشمنان را برهم ریخت.

داودیان گفت: بررسی سیره و روش زندگی حاج قاسم سلیمانی و همه سرداران شهید ما می تواند نقش مهمی در تربیت نسلی جوان و انقلاب و همطراز با اندیشه های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را پرورش دهد.

در پایان این همایش نیز شهبازی از مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت ائمه اطهار(ع) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید موسوی نسب پرداخت.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت