پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1399 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 91588

نشست هماهنگی طرح پویش ایران مهریان ( اکرام ایتام هر کارمند یک حامی)

معاون سیاسی امنیتی استاندار  از اجرایی سازی طرح سراسری    پویش ایران مهریان در سراسر استان همزمان با سراسر کشور  خبر داد.

جلسه هماهنگی طرح پویش ایران مهربان (اکرام ایتام و محسنین- هرکارمند یک حامی) برگزار گردید

معاون سیاسی امنیتی استاندار  از اجرایی سازی طرح سراسری    پویش ایران مهریان در سراسر استان همزمان با سراسر کشور  خبر داد.

در این نشست ا حد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، راه او را یک مکتب دانست که دارد جهانی می شود

. وی سپس به طرح ایران مهربان اشاره کرد و گفت با اجرای این طرح و شرکت در آن، به یکی از مهمترین دستورات اسلام یعنی تکریم ایتام اقدام نموده ایم. جمالی سپس از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی خواست تلاش نمایند تا این طرح با مشارکت بالا و داوطلبانه کارمندان، به بهترین شکل اجرایی گردد.
در ادامه نادیا صداقت، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، و دبیر طرح، از کلیه ادارات، سازمان ها، شرکت ها و … خواست با توجه به شرایط کنونی استان و وضعیت اجتماعی و اقتصادی خاص در روزهای شیوع کرونا و تاثیر آن بر تمامی جنبه های زندگی خانوارها خصوصا خانواده های کم درآمد، به صورت فعال در پیشبرد این طرح اقدام نمایند.
وی تعداد ایتام و محسنین بدون حامی در استان را ۱۱۵۴ نفر عنوان کرد و افزود: هر کارمند می تواند به صورت داوطلبانه، حامی یکی از ایتام و یا محسنین بدون حامی شود.
صداقت اظهار امیدواری کرد با همکاری کلیه ادارات، سازمان ها، شرکت ها و … تا پایان بهار ۱۴۰۰ هیچ کدام از ایتام و محسنین در استان، بدون حامی نباشند.
مدیرکل امور زنان و خانواده و مسئول دبیرخانه طرح از روسای ادارات خواست یک نفر از کارکنان اداره متبوع خود را به عنوان کارشناس رابط طرح به دبیرخانه معرفی نمایند تا شاهد پیشرفت و پیشبرد بهتر طرح در استان باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت