پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1399 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 91607

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد؛ پرداخت غیرحضوری مقرری بیمه بیکاری بیمه شدگان

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد؛
پرداخت غیرحضوری مقرری بیمه بیکاری بیمه شدگان

به گزارش صدای جنوب مدیرکل تأمین اجتماعی این استان گفت: بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم، اخذ درخواست کفالت و بازرسی از دیگرخدماتی است که سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان ارائه می‌کند.
آقای نورمحمدی افزود: بیمه شدگان متقاضی دریافت بیمه بیکاری، برای درخواست و تشکیل پرونده لازم نیست به شعب این سازمان مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به سامانه بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی متصل شده و متقاضیانی که پس از طی مراحل و تأیید اداره کار معرفی ‌شوند، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نیز به شعب تأمین اجتماعی مراجعه نکنند
نورمحمدی با بیان اینکه درخواست این افراد به صورت سیستمی به شعب تامین اجتماعی ارسال و در صورت داشتن شرایط لازم، مقرری ماهانه بیمه بیکاری به حساب آنان واریز می‌شود ادامه داد: همه بیمه شدگان از جمله متقاضیان مقرری بیمه بیکاری، می‌بایست در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت نام و اطلاعات هویتی از جمله شماره تلفن و شماره حساب بانکی خود را درج کنند تا بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ثبت غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.
نورمحمدی با اشاره به اینکه فرآیند درخواست کفالت بین شعب اصلاح و غیرحضوری شده است گفت: درخواست کفالت و بازرسی مربوط به بیمه شدگانی است که قصد دارند پدر و مادر خود را تحت تکفل خویش قرار دهند.(به شرط آن که سن پدر بیش از ۶۰ سال و سن مادر نیز بیش از ۵۵ سال باشد)
وی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم را از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه زیر پوشش اعلام کرد و افزود: دریافت این خدمت نیز غیرحضوری شده و نیازی به مراجعه مردم برای دریافت این کمک هزینه نخواهد بود.
براساس طرح ۳۰۷۰ که از آبان ماه امسال در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و تا بهمن ماه ادامه دارد هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت