پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1399 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 91629

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تداوم روند کاهشی کرونا نیازمند مشارکت مردم

استمرار روند کاهشی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مشارکت مردم است.

به گزارش  صدای جنوب  استاندار این استان در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: باید تلاش شود وضعیت شهرستان‌های آبی به سفید تبدیل شود چرا که در صورت بی توجهی باید منتظر محدودیت‌ها باشیم.
حسین کلانتری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرحی تاثیر گذار و تعیین کننده برای در بهبود شرایط است، افزود: هم اکنون هفت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند که تلاش برای آبی شدن وضعیت آن‌ها با اجرای این طرح ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بازگشت همه مشاغل به عرصه کار و تلاش از نتایج دلخواه وضعیت آبی و سفید است، اضافه کرد: در اولین شهرستانی که وضعیت سفید اعلام شود یک طرح عمرانی مورد نیاز به عنوان پاداش عملیاتی می‌شود.
آقای کلانتری به شرایط جغرافیایی استان و حادثه خیز بودن آن اشاره کرد و افزود: ۴۰  سال پیش استقرار پایگاه هوایی امداد رسانی در کهگیلویه و بویراحمد درخواست شد اما همچنان اجرای این مهم در مرحله درخواست است.
وی با اشاره به امداد رسانی ها توسط ارتش، سپاه و هلال احمر در زمان بروز حوادث در استان گفت: به دلیل نبود پایگاه هوایی امدادرسانی در کهگیلویه و بویراحمد خسارت های جبران ناپذیری به این استان وارد شده است.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این نشست نیز گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا در کشور، جوانان و داوطلبان این جمعیت همپای تیم‌های مراقبتی فعالیت خود را آغاز کردند.
آقای گُل افشان افزود: غربالگری، شرکت در طرح بزرگ شهیدسلیمانی، آمران سلامت و کاروان حسینی خدمات ارزنده‌ای بود که توسط این نیرو‌ها به هم وطنان ارائه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت