پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1399 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 91662

تحسین امام جمعه از اقدامات سپاه ناحیه لنده/وقتی همت گروه های جهادی به بار نشست +تصاویر

در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در لنده گروه های جهادی بسیج با حضور جهادی خود امید به زندگی را به این خانواده پنج نفره برگرداندند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، بیش از چهار هفته از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در روستای سرآسیاب لنده می گذرد و در این مدت زمان و در همان روزهای اولیه نیروهای گروه های جهادی بسیج به صورت داوطلبانه وارد صحنه شدند و برای بازگشت امید به این خانواده پنج نفره، آستین همت را بالا زده و با حضور جهادی خود اقدام به بهسازی و بازسازی این منزل مسکونی با مشارکت اقشار مختلف مردم از طریق کمک های مردمی و نقدی و غیر نقدی شروع کردند که امروز و با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه لنده ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج)،مسئول بسیج سازندگی ناحیه لنده و دبیر مجمع جهادگران استان این منزل پس از تکمیل تحویل این خانواده شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در مراسم تحویل این منزل مسکونی گفت:گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه لنده از لحظه وقوع آتش سوزی درکنار این خانواده حضور یافتند و با تلاش کمتر از سه هفته ای خود ضمن بهسازی و بازسازی این منزل مسکونی که شامل سفید کاری، برق کشی، بتن کف یک اتاق ۳*۴نیز برای این خانواده نیز احداث شد.

روح اله ویسی اظهارکرد:مشارکت خوب مردم در کمک به گروه های جهادی باعث شد تا در کمترین زمان ممکن نیاز اولیه این خانواده به سرپناه بر طرف شود.

در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل با قدردانی از گروه های جهادی گفت: اصل حادثه یک اتفاق بزرگ و ناگوار بوده است که در دل همین اتفاقات سخت شیرینی ها و صحنه های زیبایی رقم خواهدخورد.

وی افزود:در روایات داریم که بهترین شما کسی است که بیشترین سود را به مردم می رساند و گروه های جهادی بسیج مصداق عینی این مهم مهم هستند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:این افتخاری است که هرکجا سپاه ورود کرد خیر و منعتش به آحاد ملت خواهد رسید و ما امروز این خیر و برکت حضور بسیج و گروه های جهادی بسیج را به عینه در مرمت و بازسازی این منزل مسکونی دیدیم.

وی در ادامه تاکیدکرد: از تلاش شبانه روزی گروه های جهادی بسیج که این خوشحالی را به این خانواده نیازمند برگرداندند قدردانی می کنیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت