پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1399 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 91703

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد:

ورود اولین محموله تجهیزاتی مرکز جامع سلامت شبانه روزی لنده

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از تحویل اولین محموله تجهیزاتی مرکز جامع سلامت شبانه روزی این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس نعمتی به منظور توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان با همکاری بنیاد مستضعفان و جهاد کشاورزی شهرستان لنده زمینی جهت ساخت مرکز جامع سلامت شبانه روزی لنده به شبکه بهداشت و درمان اختصاص داده شد که بنیاد مستضعفان متعهد شد که این ساختمان را تکمیل و تحویل شبکه بهداشت ودرمان دهد.

وی افزد: بنیاد مستضعفان با تکمیل و ساخت ساختمان این مرکز گام مهمی در جهت توسعه سلامت شهروندان برداشته است که دانشگاه علوم پزشکی نیز متعهد شد که تجهیزات این  مرکز را تامین کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: امروز اولین مجموله تجهیزاتی این مرکز جامع سلامت شبانه روزی توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و اولین محوله به تعداد ۱۳قلم با بیش از ۲۴دستگاه کالا ارسال شده است.

وی تاکیدکرد: این تجهیزات شامل: ترالی دو طبقه و اورژانس،ست اتوافتالموسکوپ،لارنگوسوکپ اطفال، لارنگوسکوپ نوزادان،لارنگو سکوب نوزاد، ویئیلاتورثابت، تخت بستری، برانکار، صندلی خونگیری، ترازوی قد سنج بزرگسالان، ترازوی نوزاد، نوار قلب شش کاناله می باشند.

نعمتی گفت:در مرحله اول این تجهیزات خریداری و تحویل شهرستان لنده شده است که در مراحل بعدی نیز تجهیزات این مرکز در حال خرید و ارسال در آینده نزدک هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز و ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان لنده که با پیشرفت خوبی در حال کار است شاهد یک جهش خوب در حوزه سلامت شهرستان لنده باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت