پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 دی 1399 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 91813

بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان لنده/احتمال تبدیل شدن از وضعیت زرد به نارنجی در لنده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اخرین وضعیت بیماری کرونا را تشریح کرد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، نورمحمد نعمتی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: متاسفانه بیشتر شهروندان اصول و موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند و به یک مسله عادی انگاری تبدیل شده است و باوجودی که بیش از ۱۴مورد مرگ کرونایی داشتیم هنوز نیز این مهم برای مردم احساس نشده است.

وی افزود:وضعیت شهرستان لنده الان زرد است وشاهد افزایش موارد مثبت هستیم که موارد زیادی در سطح شهرستان در دو منطقه روستایی شیتاپ و مال ملا و در مرکز شهر در کمیته امداد استقرار شدند و تست آنلاین بیست و پنج دقیقه ای از افراد مختلف خواهند گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:این تیم ها با انجام تست های بیست و پنج دقیقه ای در این روستاها ضمن پایش تمام اعضای روستا اقدامات لازم را برای قرنطینه افراد مبتلا و آموزش دقیق انان توسط کارشناسان بهداشتی در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می پذیرد.

نعمتی گفت:وقتی تعطیلی مدارس منتج به ایجاد حضور دانش آموزان در محیط کوچه و خیابان مشغول بازی هستند همان بهتر که بارعایت اصول بهداشتی و حفاظتی در مدرسه حضور یابند.

وی افزود: انتظار داریم فرهنگیان محترم در خصوص فرهنگ سازی در حوزه های مختلف برای رعایت اصول بهداشتی و توجه به حفاظت فردی در نرم افزار شاد آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت