پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1399 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 91869

دانش فرزندان ایران انقلابی در دست جوانان یمنی و فلسطینی و لبنانی

افشار ادامه داد: در زمان کنونی اما، این التهاب‌آفرینی و تنش‌زایی و تهدیدافزایی بیشتر شده است. شکستهای راهبردی از یک‌سو و شکست ترامپ و نتانیاهو از دیگر سو آنان را به تحرکات مضاعف واداشته است.

حجت الاسلام افشار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام گفت: در روزهای اخیر، اتفاق مهمی رخ داد. نیروهای چهارگانه ارتش مقتدر و انقلابی ایران بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا را رقم زدند.

امام جمعه چرام افزود:ایران انقلابی در نقطه کانونی قلب کره زمین؛ «غرب آسیا» قرار دارد. طبیعی است که در قبال همه طراحی‌ها و هزینه‌های نیم قرن گذشته و خصوصا هزینه‌های ۷تریلیون دلاری دهه اخیر، عصبانی و مستاصل باشند. آنها بهترین راه را اجرا و انجام انواع جنگهای ترکیبی سخت و نرم دانسته‌اند. تردیدی نیست هدف اولشان ایران انقلابی است.

وی با بیان اینکه دشمن برای اختلال و تغییر محاسبات مسئولان و مردم ایران دست به هرکاری می‌زند، گفت: تهدیدهای ترکیبی در قالب سخت و نرم و جنگ رسانه‌ای و روانی مداوم از آن جمله است.

افشار ادامه داد: در زمان کنونی اما، این التهاب‌آفرینی و تنش‌زایی و تهدیدافزایی بیشتر شده است. شکستهای راهبردی از یک‌سو و شکست ترامپ و نتانیاهو از دیگر سو آنان را به تحرکات مضاعف واداشته است.

وی افزود: ایران مقتدر اکنون توانمندی کم‌نظیر خود را در حوزه پهپادی نشان داده و همه باید همه بدانند که ایران «پنجمین قدرت پهپادی» جهان است.

افشار عنوان کرد: در رزمایش اخیر، ارتش سرافراز ایران اسلامی، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی استفاده کرد .

وی گفت: ایران اسلامی اکنون فقط سازنده مونثاژگر نیست. به لطف الهی و با ایمان و هوشمندی و روحیه جهادی جوانان مومن انقلابی در نیروهای مسلح خود هم به دانش بومی آن دست یافته است.

وی ادامه داد: آنچه امروز در عمق خاک عربستان و رژیم صهیونیستی می‌بینیم، پهپادهای ایران نیست، پرندگان هدایت‌شونده دست‌ساخته جوانان یمنی و فلسطینی و لبنانی است که دانش آن را از فرزندان ایران انقلابی دریافته و خود به ساخت و بکارگیری آن اقدام کرده‌اند.

افشار تاکید کرد: پیام کنونی این رزمایش به آمریکای جهانخوار، آمادگی ۱۰۰درصدی و همه‌جانبه و پشیمان‌کننده‌ در واکنش سریع و قاطع به هرگونه حماقت دشمن است. پیام این رزمایش برای رژیم پلید صهیونیستی ناامنی، کابوس اضطراب دایمی و پاسخ ویرانگر است.

وی افزود: پیام این رزمایش و دیگر اقدامات بازدارنده ایران به کشورهای منطقه این است که هیچ تحرکی در منطقه از دیدگاه بلند فرزندان ایران مخفی نخواهد ماند. برای مردم غرب آسیا و جوانان رزمنده محور مقاومت در کشورهای مختلف منطقه، حمایت همه‌جانبه، آرامش و امنیت است.

افشار گفت: به فرزندان غیور ارتش اسلام این دستاوردهای غرورانگیز و افتخارآمیز را تبریک می‌گوییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت