پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1399 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 91905

هر مسؤولی امروز جایگاه و مقامی دارد به برکت خون شهدا است

 به مناسبت ایام فاطمیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان شامگاه جمعه از خانواده‌های شهدای عملیات کربلای ۵در دهدشت سرکشی کردند.

صدای جنوب:

 به مناسبت ایام فاطمیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان شامگاه جمعه از خانواده‌های شهدای عملیات کربلای ۵در دهدشت سرکشی کردند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر«مسعود نیک‌محمدی» اظهار داشت: عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدای عزیزی است که در این مسیر خون دادند و از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما وظیفه داریم راه و آرمان‌های شهدا را ادامه دهیم امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: وظیفه فرزندان شهدا در این مسیر سترگ است
فرزند شهید می‌بایست اندیشه، منش و سیره شهید را دنبال کند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر نیز پاسداشت مقام شهدا و تکریم خانواده آنها را وظیفه هر مسؤولی دانست و گفت: هر مسؤولی امروز جایگاه و مقامی دارد به برکت خون شهدا است.

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: فراموش نکنیم شهدا با جانفشانی عظمت ملت ایران را رقم زدند.

وی اضافه کرد: ایثار شهدا و بردباری خانواده شهدا درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

فرزند شهید نیک محمدی در این دیدار با انتقاد از بی‌مهری بنیاد شهید نسبت به فرزندان شهدا گفت: کارمند بنیاد شهید با سابقه سه دهه فعالیت در این نهاد دهدشت نمی‌داند شهید نیک محمدی فرزند دارد یا خیر.

 

همسر این جاویدالاثر نیز با بیان اینکه از مسؤولان گلایه‌ها دارم، اظهار داشت: برای استخدام پسرم سال‌ها رنج و سختی کشیدم تا بالاخره کارش درست شد.

 

وی گفت: اینکه شهید مفقودالاثر است دلیل نمی‌شود خانواده‌اش به فراموشی سپرده شود و حتی یک کوچه به نام شهید نداریم.

این همسر شهید تصریح کرد: سپاه همیشه سرکشی دارند اما بنیاد شهید کوتاهی می‌کند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت