پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1399 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 91927

کشف و ضبط ۵۳۹ استخراج رمز ارز دیجیتالی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد؛ تمامی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده به نیروی انتظامی استان تحویل و برای استفاده کنندگان غیرمجاز  آنها نیز پرونده قضایی  تشکیل می شود.

صدای جنوب :

جمال معتمدی زاده در حاشیه اجرای سومین مانور سراسری با محوریت تعدیل روشنایی، مقابله با برق های غیرمجاز و کشف و ضبط استخراج ارز دیجیتالی در یاسوج به رسانه ها گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این مانور با مشارکت ۵۷ گروه عملیاتی متشکل از ۲۵۰ نفر و ۵٨ خودرو سبک و سنگین در مناطق ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی با تشریح اهداف این مانور، از کشف و ضبط ۵۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال( ماینر ) که با مصرف انرژی زیاد خسارات فراوانی به شبکه های برق وارد می کنند خبرداد و خاطرنشان کرد؛ میزان برق مصرفی این ماینرها برروی شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک مگاوات بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ تمامی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده به نیروی انتظامی استان تحویل و برای استفاده کنندگان غیرمجاز  آنها نیز پرونده قضایی  تشکیل می شود.
معتمدی‌زاده از جمع آوری هزار و ۶۱۵ فقره برق غیرمجاز در این مانور در تمام نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و اظهارداشت؛  استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز نیز بر اساس قانون علاوه بر جریمه ریالی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
وی تعداد چراغ های روشنایی معابر تعدیل شده در سومین مانور را ۱۶ هزار و ۲۲۵ چراغ عنوان و یادآور شد: با تعدیل چراغ های روشنایی معابر ذکر شده شاهد صرفه جویی حدود چهار مگاوات انرژی بوده ایم.
وی در پایان از مشترکین برق و مردم خواست که باتوجه به وضعیت برودت هوا و نیاز مصرف خانگی از گاز  و کاهش تولید برق به دلیل تامین نشدن گاز نیروگاه ها در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند و در صورت مشاهده برق غیر مجاز و یا رمز ارز ، مراتب را به  شماره تلفن ١٢١ اطلاع دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت