پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1399 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 92206

بهره برداری از ۵ بیمارستان تا خرداد ۱۴۰۰

معاون وزیر راه و شهرسازی: ۵ بیمارستان تا خرداد ۱۴۰۰ در مناطق مختلف کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش  صدای جنوب معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران گفت: بیمارستان‌های مهدی شهر، تکاب، جهرم، تربت حیدریه و گچساران از جمله این طرح ها است که تعدادی در سال جاری و بقیه نیز تا خرداد سال ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود.
علی نبیان با یادآوری اهمیت افزایش تعداد زیرساخت‌های بیمارستانی در دوران انتشار ویروس کرونا، اضافه کرد: همه مسئولان برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بیمارستانی با پیشرفت کاری بالا در تلاش هستند.
وی بدون اشاره به آمار تعداد تخت‌ها و میزان اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان‌ها ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳ بیمارستان در مناطق مختلف کشور بهره برداری شده است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی بیان کرد: بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران با ۱۱ هزار و ۲۹۵ متر زیربنا و ۹۴ درصد پیشرفت کاری تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌شود.
وی اضافه کرد: ایجاد جایگاه فرود بالگرد در بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران از ملزوماتی است که امروز اجرای آن مصوب شده است.
آقای نبیان گفت: بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش‌های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، “سی سی یو” با چهار تخت، ۶ تخت “آی سی یو”، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: تجهیزات این طرح درمانی بر عهده وزارت بهداشت و درمان و به طور کامل تامین و به استان منتقل شده است.
کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی شهر دوگنبدان از مرداد ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت