پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 9240

تغییر مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد قوت گرفت؛

مهدی تا بازنشسته نشد تغییر نکرد

از سید منصور زارع معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برای جانشینی مهدی یاد می شود در حالی که وی چند ماهی در استان هرمزگان مدیرکلی را تجربه کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 جلسه شورای ترویج  و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باحضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروزچهارشنبه ساعت ١٠/٣٠صبح در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش «صدای جنوب»، شنیده می شود به احتمال فراوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سفر سردار انصاری معرفی شود.

در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انسانی کارآمد برای اداره کردن بیناد شهید دارد اما گویا عزم مسئولان کشوری در سایه بی تدبیری مسئولان استان جزم شده است تا یک مدیر غیر بومی دیگر به استان بیاید.

این مساله با واکنش هایی زیادی از سوی جامعه ایثارگری روبرو شده است و بسیاری معتقدند مدیران غیربومی گذشته نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

همچنین از سید منصور زارع معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برای گزینه تصدی گری این سمت یاد می شود در حالی که وی چند ماهی در استان هرمزگان مدیرکلی را تجربه کرده است.

 پیش از این سه گزینه بومی و توانمند برای این سمت پیشنهاد شده بود و موافقت رئیس بنیاد شهید کشور را هم جلب کرده بودند اما بی تدبیری مسئولان استان باعث شد تا کماکان ظرفیت نیروهای بومی نادیده گرفته شود و عملکرد منفعلانه مدیران غیربومی در این سازمان ادامه یابد.

البته در سفر هیئت دولت نیز قرار بر تغییر مصطفی مهدی مدیرکل فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که ناگهان این تصمیم لغو شد.

باید منتظر ماند و دید مسئولان ارشد استانی آیا تدبیر به خرج می دهند و یا منفعلانه عمل می کنند و نظاره گر خواهند بود!

شایان ذکر است؛ سید مصطفی مهدی علی رغم همه انتقادها به عملکرد ضعیف ،بالاخره بازنشسته خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت