پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 9248

فرزندی دیگر از خطه سرفاریاب مدیر استانی شد/سیدمنصور زارع(موسوی) مدیرکل جدید بنیادشهید کهگیلویه وبویراحمد

زارع:برخی از رسانه‌های محلی بی اطلاع از بنده اظهاراتی داشتند، بنده بومی این استان هستم، و به مدت سه سال مدیرکل بندرعباس بودم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 طی آئینی با حضور قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سید موسی خادمی استاندار و محنائی معاون استاندار،حجت الاسلام و المسلمین ابطحی مدیرکل ارزیابی عملکردبنیادشهید، «سید منصور زارع» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی واز زحمات مصطفی مهدی تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، منصور زارع(موسوی) مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در نشست شواری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان لری بیان کرد: با زبان لری میگویم، به والله بچه همین استان هستم، ریشه و اصالتم لر است.

وی با اشاره به تیتر برخی از رسانه‌ها، اظهار داشت: برخی از رسانه‌های محلی بی اطلاع از بنده اظهاراتی داشتند، بنده بومی این استان هستم، و به مدت سه سال مدیرکل بندرعباس بودم.

 مدیرکل سابق بنیاد شهید در این نشست هم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را نجات داد.

مهدی با بیان ارائه خدمات خود در استان افزود: ۱۶ مصوبه در جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی تصاویر شهدا در سطح استان، پیش نویس سند راهبردی، تهیه و تحویل احکام اعضای شورا، اجرای مراسمات یادواره شهدا، سی دی و برنامه‌های تلویزیونی با موضوع ترویج فرهنگ و شهادت در جامعه ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: بازسازی ۴۱۰ گلزار شهدا، ۲ گلزارشهید در دست احداث، قطعه دوم گلزار شهدا در یاسوج با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان وبرای  بازسازی وان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل نیاز است.

 ائین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

زارع ازفرزندان سادات امام زاده علی(ع)سرفاریاب است که به نورآبادممسنی مهاجرت نموده اند.

photo_2016-12-07_12-18-18

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت