پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1399 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 92516

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ؛ تجهیز منطقه حفاظت شده دنا به دوربین های پایش

منطقه حفاظت شده دنا به دوربین ها و حسگرهای جدید هشدار دهنده تجهیز شد.

به گزارش  صدای جنوب مدیر کل حفاظت محیط زیست این استان در دیدار با مسئولان قضایی شهرستان دنا گفت: با تجهیز منطقه حفاظت شده دنا به دوربین ها و سنسورهای جدید هشدار دهنده ، شناسایی و ردیابی متخلفان با استفاده از این دوربین ها به صورت آنلاین رصد می شود.
اسدالله هاشمی به وضعیت ذخیرگاه دنا، پتانسیل‌ها و دستاورد‌های زیست محیطی این منطقه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا دارای تنوع زیستی متفاوت و گونه‌های جانوری ارزشمندی است که این مهم با تلاش شبانه روزی محیط بانان و همکاری خوب دستگاه قضایی حاصل شده است.
آقای هاشمی بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه قضایی و حفاظت محیط زیست استان برای پیشگیری از جرایم زیست محیطی تاکید کرد و گفت: با همکاری خوب دستگاه‌ قضا در تسریع صدور آراء و برخورد جدی با متخلفان تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و شکار، برای حفاظت از محیط زیست استان اقدامات خوبی انجام شده است.
وی وضعیت حوزه پسماندها در حوزه های شهری و روستایی شهرستان دنا را نامناسب ارزیابی کرد و خواستار نظارت، ورود و برخورد دستگاه قضا با شهرداری ها و دهیاران کم کار شد.
رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دنا در این دیدار خواستار آگاهی بخشی جامعه در زمینه حفاظت از محیط زیست شدند و بر برنامه ریزی مناسب و قوی محیط زیست استان برای حفظ انفال خدادادی تاکید کردند.
مسئولان قضایی شهرستان دنا بر آموزش در زمینه حفاظت از محیط زیست برای عموم بعنوان نقش کلیدی در پیشرفت و توسعه محیط زیست تاکید و خواستار نظارت‌ها و پایش‌های مستمر بر پسماند‌های مضر  زیست محیطی صنایع و مراکز تولیدی شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت