پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 9252

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از نخبه های نیازمند

محبی: در نیمسال اول سال جاری ده میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به این تعداد از دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد انقلابی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه نیازمند استان به طور ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش صدای جنوب، فرید محبی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دانشجو نماد تعهد و مسئولیت‌پذیری در جامعه است، عنوان کرد: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه ‌تحصیل محصلان، دانشجویان و طلاب مورد حمایت یکی از کمترین برنامه‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه به عنوان مبدأ تحولات و پیشرفت کشور با حضور دانشجو معنا و مفهوم پیدا می‌کند و دانشگاه و دانشجویان در قبال آینده کشور و جامعه مسئول هستند.

محبی با اشاره به اینکه دانشجویان از مهم ترین سرمایه‌های اجتماعی حال و آینده کشور هستند و نقشی اساسی و تعیین‌کننده دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان دانشجوی خانواده‌های تحت حمایت در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های علمی کاربردی، پیام نور، دولتی، آزاد و شبانه حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: در نیمسال اول سال جاری ده میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به این تعداد از دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

محبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد، حمایت از دانشجویان و دانش آموزان نخبه است، بیان کرد: ۱۰ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد بوده که در طول سال از خدمات ویژه‌ای در زمینه تحصیلی از جمله پرداخت شهریه، کمک هزینه کلاس‌های کنکور، هزینه خوابگاه، اردوهای زیارتی برخوردار می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت