پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1399 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 92538

تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر/ انقلاب اسلامی مقتدرانه به پیش می رود و دشمنان انقلاب در گرداب مشکلات گرفتار

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از طریق صدا و سیما، فضای مجازی و رسانه های گروهی استان با ویژگی های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد. 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب احد جمالی در جلسه هم اندیشی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های این دهه به گونه ای تبیین، تدوین و اجرا شوند که نشاط آور، امید آفرین و مخاطبین اصلی آنها نسل جوانان و نوجوانان باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به شکل گیری، پیروزی، تثبیت، بالندگی و فرهیختگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: درحالی که انقلاب اسلامی تاثیرگذار جهانی شده است اما دشمنان انقلاب اسلامی در پیاده سازی اهداف خصمانه ۴۲ ساله خود درمانده اند و در گرداب مشکلات خودشان گرفتار شده اند.
وی به نقش امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  امام راحل تجلی ساحت سیاسی اسلام بود و الگوی رهبری‌ امام نیز به کانون مذهبی آمیخته بود و بر بستر آموزه‌های مذهبی جریان داشت.
معاون سیاسی استانداری ابراز داشت: امام راحل همه مسائل را از منظر الهی می دید و همین موجب شد اغلب مسلمانان و آزادی خواهان در جهان نیز با اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) همراه شوند و حتی او را رهبر خویش بدانند و ویژگی‌های خاص الگوی رهبری امام موجب شده بود روند انقلاب تسهیل و پیشبرد آن تسریع شود.
جمالی به اهمیت اصل نظام اسلامی و دستاوردهای آن پرداخت و افزود: باید تبیین درستی نسبت به پیش از انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری، رشد و توسعه زیرساختی و نرم افزاری و در حوزه های هوا و فضا، سلول های بنیادی،علوم پزشکی و… رسیده است که در دنیا حرف برای گفتن داریم.
وی یادآور شد: پیش از انقلاب اسلامی و در زمان طاغوت، کشورهای استکباری می گفتند ایران حتی توان ساخت آفتابه را هم ندارد ولی امروز می بینند که پالایشگاه هایمان را هم خودمان می سازیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: باید اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر به خوبی تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از اقدامات، فعالیت های و دستاوردها داشته باشیم.
احد جمالی به هم زمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و به دیدار با مادران و پدران شهدا، آذین بندی شهرها توسط شهرداری ها، همراهی روابط عمومی تمام دستگاه های اجرایی در طول دهه فجر، همکاری فرمانداری ها و شهرداری ها با کارگروه های ۲۲ گانه در تولید برنامه های جذاب و شاخص در این ایام تاکید کرد.
وی به آزین بندی شهرها تاکید کرد و اظهار داشت: چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی و با سربلندی و اقتدار جشن می گیریم که دشمنان قسم خورده این انقلاب در پیاده سازی اهداف خود درمانده و در گرداب مشکلات گرفتار شده اند.
جمالی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که تاکنون از گردنه های سخت سربلند خارج شده ایم اشاره کرد و گفت: اساسا تاکنون مراسم و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مردمی برگزار شده چرا که این انقلاب برخاسته از بطن جامعه است و امسال با توجه به شرایط کرونایی این جشن ها شکل متفاوت تری دارند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: آمادگی کامل را داشته باشیم که دستاوردها و ارزش های دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان تبیین و تشریح کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت