پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1399 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 92554

گزارش نشست شورای اداری چاروسا/

امیدواری موحد،درخواست های صلواتی و انصاری/عزم جزم این ۳ روحانی برای توسعه بخش چاروسا

 نماینده مردم کهگیلویه ابتدا بصورت تلفنی با تعدادی از مسولان کشوری و استانی پیگیر برخی مشکلاتی شد که دغدغه امام جمعه.رئیس دادگستری.بخشدار.اعضای شورا و…شد.

صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه ابتدا بصورت تلفنی با تعدادی از مسولان کشوری و استانی پیگیر برخی مشکلاتی شد که دغدغه امام جمعه.رئیس دادگستری.بخشدار.اعضای شورا و…بودند،پیگیری که قطعا با روحیه ای که مسیولان دراین جلسه داشتند شدنی خواهدبود.

حجت الاسلام موحد در این جلسه گفت؛بدلیل شرایط کشور و ویروس کرونا تاکنون امکان حضور فراهم نشده بود و برای بنده سخت وسنگین بود که نتونستم در بین مردم این بخش باشم و دیدار مردمی داشته باشم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ اظهارکرد؛ علی رغم مشکلات وجود داشته و بحث کرونا در وزارت خانه ها پیگیر مشکلات مردم را بوده و کمتر مسولیت است که دیدار نداشته باشم.

وی افزود؛ بطور مثال سازمان مدیریت را از رئیس تا کارشناسان و معاونین را چندین مرحله همچنین رئیس بنیاد مستضغفان،بنیاد علوی، وزیرارتباطات.وزیرنفت.وزیرکشور،وزیرصمت و…. در مراحل مختلف دیدار داشتم وپیگیر مشکلات مردم بودم.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه در حوزه های مختلف نکاتی ارائه شد افزود؛خیلی از این موارد را قبل از حضور در وزارت خانه ها بررسی کردم چون بصورت کامل با این مسیرها آشنا هستم و سالهاست پیاده به همه روستاها رفتم.

وی تصریح کرد؛ در آینده نزدیک وزیر ارتباطات را به شهرستان سفرخواهدکرد وتفاهم کردیم که مشکل اینترنت روستای بالای ۲۰ خانوار حل شود همچنین ۵ دکل همراه اول در کل مناطق احداث می شود.

وی اظهارکرد؛ با پیگیری که داشتیم ۱۷۰ کیلومتر فیبر نوری گرفتیم و از حوزه چاروسا می گذرد که امیدوارم در حوزه ارتباطات مشکلات رفع شوند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی عنوان کرد؛ امیدوارم بتوانیم مطالب و جریان و مشکلات را به گونه ای که در حد امکانات نظام است را حل کنیم.

وی تصریح کرد؛ خدا کمک کرد و قرار است بنیاد علوی در زمینه های مختلف در چاروسا فعالیت کند که امیدوارم بزودی این مهم اجرایی شود و یکی از کارهای بنیاد علوی بحث آب شرب وکشاورزی است که برای دیشموک وقلعه ریسی مثمر ثمر است.

حجت الاسلام موحد عنوان کرد؛ ائمه جمعه و دستگاه های دولتی همکاری کنند تا جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم چون اگر گامی برمی‌داریم جهت رضای خداوند و رفع مشکلات مردم است.

نماینده مردم کهگیلویه از تغییر وضعیت بیمارستان دهدشت به درجه ۱ خبرداد و گفت؛۷۰ نفر با تغییر وضعیت دهدشت جذب می شود و‌همچنین دستگاه و امکاناتی برای بیمارستان گرفتیم.

وی اظهارداشت؛ چندین جلسه جهت نوسانات برق حوزه انتخابیه با مدیرعامل برق خوزستان داشتم.

وی افزود؛ مشکلات تازگی نداشت و پیگیری کردیم مجددا پیگیری خواهیم کرد.

بخشدار چاروسا در این جلسه گوشه ای از مشکلات بخش و مردم را بیان کرد.

شرمت الله داربام اظهارداشت؛چشمه های خروشان در این منطقه زیاد است ولی جهاد کشاورزی  تنها یک پروژه در چاروسا اجرا کرده است.

داربام گفت؛ بنیاد مسکن در چاروسا به «بنیاد ورکن» نام گذاری شده است چون عملکرد ضعیفی دارد.

وی از مشکلات برق این بخش گفت وتصریح کرد؛ نوسان برق در حوزه چاروسا بالاست که نیاز به پیگیری نماینده محترم دارد.

داربام رفع نقاط حادثه خیز جاده دهدشت به قلعه رئیسی ، تعویض لوله های آب فرسوده ، تکمیل جاده برفکون،جاده دلی مهتاب،گازکشی برخی روستاها،تکمیل چمن ورزشگاه و ساختمان جدید شهرداری را از دیگر دغدغه های مردم دانست.

حجت الاسلام صلواتی ضمن استقبال از سفر حجت الاسلام موحد گفت؛ به دیار مردمان مومن وانقلابی خوش آمدید.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه وظیفه نماینده قانون گذاری ونظارت است اظهارکرد؛ انتظار داریم در بحث نظارت خصوصا پروژه ها نظارت جدی داشته باشید.

وی ضمن تشکر از نماینده کهگیلویه گفت؛ کار گاز رسانی به کندی صورت می گیرد که نیاز است پیگیری جهت گاز دار شدن روستاها داشته باشید.

وی نظارت بر پروژه های اداره راه را امری جدی دانست و افزود؛ خیلی از جاده ها زیر سازی رها شده است که انتظار داریم به این پروژه ها ورود کنید و مشاهده می شود.

صلواتی گفت؛ میلیاردها برای پروژه ها هزینه شده ولی در شأن مردم نیست که بعضی پروژه ها به این شیوه ماست مالی شوند.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد؛ در بحث فرهنگی به مساجد و دارالقرآن و مصلای شهر قلعه قلعه رئیسی ورود کنید.

وی حضور بنیاد علوی در چاروسا را از مهم ترین مطالبات مردم جهت رفع مشکلات دانست.

حجت الاسلام صلواتی گفت؛ سال هاست بحث ورزشگاه حل نشده است
وحضرتعالی میتوانید در راستای بازگشت عزت گره گشای کار جوانان در حوزه ورزش باشید.

وی اظهارداشت؛ خیلی از ظرفیت ها داریم که اگر این ظرفیت ها استفاده شود بحث بیکاری جوانان حل خواهد شد.

حجت الاسلام صلواتی گفت؛ کمردوغ خیلی ظرفیت دارد و جاده احداث شده مربوط به زمان نمایندگی شماست که انتظار داریم مشکل جاده حل شود.

حجت الاسلام انصاری در این جلسه گفت؛مردم توقع دارند که دادگاه با جرایم برخورد شود.

رئیس دادگستری چاروسا یکی از مهم ترین درد های حاکم جاروسا را بحث ورزشگاه دانست.

انصاری افزود؛ دارالقرآن نیمه کاره رها شده است از سال ۹۵ کلنگ به زمین زده شد و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت