پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 9257

حمایت تمام قد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دولت / تخریب ها و انتقادها نانجیبانه است

خادمی گفت: این دولت به بسیاری از حقوق و خواسته‌های به زمین مانده مردم در طول سالیان متمادی پاسخ مثبت داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدت تخریب ها و انتقادهای نانجیبانه در مقابل رفتارهای نجیبانه و مظلوم دولت یازدهم را یادآور شد گفت: برخی ها وجود تمامی مشکلات انباشت شده از گذشته را بدون هیچ ملاحظه ای به دولت تدبیر و امید گره زده اند.

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در همایش مشاوران مدارس سراسر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تورم ۴۶ درصدی و رشد اقتصادی منفی پنج درصد بزرگترین مشکل و چالش تحمیل شده از گذشته بر این دولت بوده است.

خادمی تصریح کرد: رساندن رشد اقتصادی به صفر و مثبت کردن آن در چنین شرایط و وضعیت بد مالی و اقتصادی حاکم بر کشور به عقیده بسیاری از متخصصان، کارشناسان و اهل فن در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است.

وی بیان کرد: گودال‌های عمیقی که از انبوه مشکلات انباشت شده از گذشته در این کشور ایجاد شده دولت با تدبیر و تلاش مضاعف و با استفاده از ظرفیت‌های متعدد و کمک گرفتن از نخبگان و خرد جمعی در حال پرکردن آنهاست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برخی افراد و جریان‌های تندرو به راحتی دولتمردان و خدمتگزاران خود را در تیررس انواع تهمت‌ها و افتراها قرار می‌دهند به گونه‌ای که مظهر شجاعت را تنها در انتقاد و تخریب علیه دولت تدبیر و امید قلمداد می‌کنند.

خادمی ادامه داد: این افراد باید خود را با معیار و جریان اصیل اعتدال به عنوان محور فعالیت‌های دولت یازدهم قرار دهند و کمتر علیه دستاوردهای مثبت و امیدوارکننده در کشور جریان سازی تخریبی راه بیندازند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: البته ملت فهیم و بزرگ ایران شرایط را خوب می‌فهمند و به موقع جواب این افراد و جریان‌های تخریبی را خواهند داد.

وی یادآور شد که دولت تدبیر و امید در موقعیتی کشور را به دست گرفت که اوضاع در حوزه‌های مختلف به ‌ویژه مسائل اقتصادی وضعیتی نابسامان و در ابعاد مختلف دچار بحران و چالش‌های اساسی بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تورم بالای ۴۶ درصد، بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی‌های فاحش فعالیت‌های اقتصادی در کشور شده بود، وجود تحریم‌های ظالمانه، دو قطبی شدید در جامعه، کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی و دامن زدن به اختلاف‌ها و افزایش بی اعتمادی در مردم نیز از سایر مشکلات و معضلات کشور در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید بود.

وی ادامه داد: وضعیت در حوزه اقتصادی به گونه‌ای بود که هیچ امکان برنامه ریزی نه برای سرمایه گذار و حتی مردم در یک بازه زمانی کوتاه مدت هم وجود نداشت و بی سامانی و بی ثباتی در اقتصاد به اوج رسیده بود و مردم تکلیف اموال و دارایی‌های خود را نمی‌دانستند.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: رفتارهای اعتدالی، عقلایی و برنامه محور دولت یازدهم اکنون که توانست تا حدود زیادی حس همدلی، انسجام، امید و نشاط و همبستگی را در میان آحاد مختلف جامعه تقویت کند به عنوان گفتمان غالب آحاد مختلف جامعه به ‌ویژه نخبگان، اندیشمندان و صاحبنظران قرار گرفته است.

وی گفت: این دولت به بسیاری از حقوق و خواسته‌های به زمین مانده مردم در طول سالیان متمادی پاسخ مثبت داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون موضوع همایش امروز نیز گفت: یکی از مهمترین مؤلفه های مؤثر و تعیین کننده در توسعه همه جانبه کشور آموزش و پرورش و توجه ویژه به نیروی انسانی است.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    میشه بگی الان تورم چند است ورشد اقتصادی کدام است.از دهدشت تا دیشموک وچاروسا میشه بگی چکار شده .عجب رویی داری.بابا پررویی هم حدی داره

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت