پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1399 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 92661

همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت:

دیدار گروه جهادی بسیج خادمین زهرا(س) با همسر شهید خلیلی شاد در شهرستان لنده+تصاویر

همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا اعضای گروه جهادی بسیج خادمین زهرا سلام الله به همراه امام جمعه موقت و مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی از همسر شهید خلیلی شاد دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اعضای گروه جهادی بسیج خادمین زهرا سلام الله به همراه امام جمعه موقت و مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی از همسر شهید خلیلی شاد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه موقت شهرستان لنده عنوان کرد: در شرایط کنونی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، خدا نکند که شهدا و خانواده شهدا فراموش شوند و مورد توجه قرار نگیرند و تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه ماست و امروز خیلی وظیفه سنگینی در مقابل خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر دوش داریم.

سید محمود الهی نیا اضافه کرد: همه ما مدیون شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و امنیت و آرامشی را که امروز از آن برخورداریم به برکت مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران و صبر و مشقت‌های خانواده‌های آن‌هاست.

وی افزود:باید تلاش شود خون شهدا به بار بنشیند و زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود. این همه فتح ‌الفتوح‌ها در زمان آخرالزمانی شده است اما لایه پنهان آن مادران و همسران شهدا هستند که مواضع انقلاب را محکم گرفتند و فرزندان و همسرانشان را با روحیه حماسی به میدان فرستادند و حماسه آفریدند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت