پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 9271

علی پوزش در آیین معارفه معاون فرمانداری کهگیلویه:

تعامل و همکاری پرسنل می‌‍‌‌تواند در پیشبرد اهداف مؤثر واقع شود

پوزش نظارت بر دستگاه‌های اجرایی را از وظایف فرمانداری برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم ضمن تأمین امنیت شهرستان آرامش روحی و روانی در مجموعه فرمانداری برقرار شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 آیین معارفه معاون جدید فرماندار شهرستان کهگیلویه ظهر امروز با حضور بخشداران و  پرسنل فرمانداری در دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،علی پوزش در این مراسم با اشاره به بازنشستگی معاون پیشین اظهار داشت: در هر مجموعه‌ای تغییر و تحولات وجود دارد و امری طبیعی است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فرمانداری نهادی حاکمیتی است و کارهای حساس در این مجموعه دنبال می‌شود افزود: تعامل و همکاری پرسنل می‌‍‌‌تواند در پیشبرد اهداف مؤثر واقع شود.

پوزش به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و با تأکید بر اینکه قرار نیست اختلافات فکری در فرمانداری پیاده شود گفت: انتظار می‌رود عوامل فرمانداری با کنار گذاشتن اختلافات همکاری داشته باشند.

وی نظارت بر دستگاه‌های  اجرایی را از وظایف فرمانداری برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم ضمن تأمین امنیت شهرستان آرامش روحی و روانی در مجموعه فرمانداری برقرار شود.

پوزش با اشاره به وضعیت بودجه طی سال‌های اخیر تصریح کرد: به رغم همه کمبودها اما پروژه‌های ملی شهرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ شده و اعتبارات در حال پیگیری است ادامه داد: آبرسانی به چهار شهر جزء مصوبه‌های این سفر بوده و در لایحه بودجه ۹۶ لحاظ شده است.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه بیان کرد: سد بالیاب دیشموک نیز با تغییر دستگاه اجرایی روند خوبی در عملیات به خود می‌گیرد.

همچنین اسلام خسروی معاون فرماندار طی سخنانی با بیان اینکه وزارت کشور ،سیاسی است اما نباید سیاست‌زده باشد افزود: ورود به وزارت کشور از دیگر دستگاه‌ها یک روال عادی است.

وی درگیری پس از انتخابات را از عوامل عدم توسعه شهرستان دانست و گفت: باید از این مسایل بگذریم و به فکر توسعه شهرستان باشیم.

معاون فرماندار کهگیلویه با سرلوحه قرار دادن نظم در کار خود، گفت: مجری سیاست‌های طیف و جناح خاصی نیستم بلکه مجری تصمیم‌هایی خواهم شد که بر اساس قانون ابلاغ می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت