پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1399 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 93126

جوابیه مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به مصادره ملک یک جانباز در شهر یاسوج

فرح بخش در ادامه گفت: وی همچنین از مساعدت‌های بانک در جهت حفظ تولید نیز استفاده کرده است.

🔹 جوابیه مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به مصادره ملک یک جانباز در شهر یاسوج

: 🔹در چند روز اخیر کلیپی در یکی از پیج های شخصی اینستاگرام در فضای مجازی دست به دست شد و در آن به موضوع مصادره منزل مسکونی یک جانباز با هفت دختر از طرف بانک کشاورزی استان باعث مکدر شدن خاطر هم استانی های عزیز گردید.

در این رابطه بهنام فرح بخش مدیر شعب بانک کشاورزی استان به تشریح اصل موضوع جهت تنویر افکار عمومی اقدام نموده که در ادامه این جوابیه تقدیم مخاطبان و مردم فهیم می‌شود.

🔹مدیر شعب بانک کشاورزی استان در رابطه با کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر مصادره خانه یک جانباز توسط بانک کشاورزی استان اظهار داشت: آقای علی بور هنرمند جهت احداث واحد دامداری خود در روستای توت نده تسهیلاتی از بانک کشاورزی شعبه سی سخت دریافت می‌کند و همچنین تسهیلات سرمایه در گردش جهت خرید دام در کنار این تسهیلات دریافت کرده‌اند.

🔹وی افزود: نامبرده بعد از اخذ تسهیلات در سال۱۳۸۷، در سال‌های بعدی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶ سالانه اقدام به تمدید و تقسیط تسهیلات کرده و در جهت پرداخت بدهی خود هیچگونه اقدامی نکرده‌است.

🔹فرح بخش در ادامه گفت: وی همچنین از مساعدت‌های بانک در جهت حفظ تولید نیز استفاده کرده است.

بعد از گذشت نه سال ، در سال ۱۳۹۶ و بعد از مساعدت‌های بانک هیچ اقدامی در جهت پرداخت بدهی نمی‌شود و در سال ۹۷ مصادره ملک وام گیرنده صادر می‌شود.

🔹فرح بخش افزود: در حال حاضر تخلیه ملک صورت نگرفته و با وجود انجام مذاکرات متعدد از طرف مدیریت شعب بانک کشاورزی جهت تکریم وام گیرنده و مساعدت برای تعیین تکلیف بدهی با توجه به وضعیت زندگی ایشان ، متاسفانه وام گیرنده هیچ اقدام مناسبی انجام نداده و بانک نهایتا در سال جاری به وی مهلت چند ماهه جهت پرداخت بدهی داده است . اما بازهم اقدام خاصی توسط وام گیرنده انجام نگرفته و بانک درصدد تخلیه ملک برآمده است. 🔹با این وجود این آمادگی از طرف بانک اعلام می‌شود که در صورت حاضر شدن وام گیرنده برای تعیین تکلیف بدهی خود ، همکاری های لازم بر اساس دستورالعملهای بانک با ایشان انجام خواهد شد .

🔹فرح بخش در پایان حق پیگیری قانونی فرد نشر دهنده کلیپ با محتوای کذب را برای بانک محفوظ دانست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت