پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1395 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 9325

۱۳طرح ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مجید ایموری افزود: از این تعداد ۶ طرح به فراخوان سرمایه گذاری رفته و سه مورد از این طرح‌ها هرکدام دارای یک متقاضی سرمایه گذاری هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ طرح ورزشی این استان برای واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده و روند واگذاری آنها به متقاضیان ادامه دارد.

مجید ایموری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۶ طرح به فراخوان سرمایه گذاری رفته و سه مورد از این طرح‌ها هرکدام دارای یک متقاضی سرمایه گذاری هستند.
وی گفت: از این ۱۳ طرح سه مورد طرح جدید به اجرا درنیامده هستند و ۱۰ مورد دیگر با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد برای تکمیل به ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.
ایموری بابیان اینکه بازگشت سرمایه گذاری ۲ طرح پیست اسکی کاکان و هتل ورزش حداقل ۲۰ سال طول می‌کشد و این امر مشکلاتی را برای اجرا به همراه دارد تصریح کرد: برای ساخت هرکدام از این طرح‌ها ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی اظهار کرد: باوجود مشکلات بازگشت سرمایه پیست اسکی کاکان ۱۷ میلیارد ریال و هتل ورزش ۱۳٫۵ میلیارد ریال امسال اعتبار عمرانی دارند.
مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این استان در دولت یازدهم تاکنون هزینه شد.
وی افزود: این اعتبار از محل بودجه‌های استانی، ملی، نفت و ماده ۱۸۰ مناطق محروم برای اجرا و تکمیل بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر هزینه شد.
ایموری اظهار کرد: ساخت چمن‌های مصنوعی فوتبال، سالن‌های چند منظوره ورزشی در مناطق شهری و روستایی این استان در این مدت شتاب گرفت.
مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار هدایای وزارت نفت در سال ۹۳ و ۹۴ به طرح‌های عمرانی ورزشی این استان اختصاص یافت.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۲۴ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت