پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1399 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 93371

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد کشف اقلام بهداشتی و آرایشی به ارزش ۲ میلیارد ریال / هشدار به شهروندان

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: شهروندان به منظور حفظ سلامت خود قبل از خرید و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی، از استاندارد و بهداشتی بودن آنها اطمینان حاصل نمایند.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اعلام کرد: پرونده کشف انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق غیر استاندارد و غیر بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال که  توسط ماموران نیروی انتظامی ،کشف گردیده بود به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارزتعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع گردید.
غلامرضا صالحی اظهار داشت : شعبه مذکورپس از رسیدگی به پرونده استعلام از گمرک ودانشگاه علوم پزشکی و احراز قاچاق بودن و غیربهداشتی بودن کالاها ،علاوه برصدور حکم مبنی بر معدوم کالا های کشف شده ، متهم پرونده را به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارزبه پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی، در حق صندوق دولت محکوم نمود.
صالحی به شهروندان گرامی توصیه کرد به منظور حفظ سلامت خود قبل از خرید و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی ، از استاندارد و بهداشتی بودن آنها اطمینان حاصل نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت