پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1399 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 93489

تکریم حضور حماسی مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از حضور آگاهانه پرشور و حماسی مردم در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش  صدای چنوب شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی این استان بـا صدور اطلاعیه‌ای از حضور پر شور مردم استان در بزرگداشت تماشایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:
«بسمه تعالی»
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از خواست و اراده مردم است که در گذرگاه های مختلف تاریخی، با پشتوانه عظیم مردمی، استوار و بالنده، نقش آفرینی کرده و مسیر پر افتخار خود را با وجود دشمنی و دسیسه های فراوان با قدرت و اقتدار طی نموده است.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مردم تاریخ ساز کهگیلویه و بویراحمد بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت استان به وقوع پیوست.
مردم انقلابی استان امروز علی رغم محدودیت های موجود ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، با خلاقیت و بالندگی، صحنه هایی بدیع، بانشاط و باشکوه از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن ۲۲ بهمن ماندگار و تماشایی تر از قبل و تبلور عینی شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بار دیگر پایبندی به ارزش های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه ای که با درک درست و حضور در صحنه، در عین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکل خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم فهیم، مومن و انقلابی، فجر باوران و فجریاوران اعلام نموده و دوام توفیقات مردم شریف، نجیب، صبور و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می نمای

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت