پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1395 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 9350

درخشش کوبودنا در نمایشگاه بین المللی آرد و نان ibex تهران/ بازدید مسئولین ارشد کشوری از غرفه کوبودنا +تصاویر

کمتر مجموعه ای در کشور در حال حاضر تمرکز بر تولید و صادرات محصولات نانی خود را دارد در حالیکه کوبودنا هم از لحاظ کیفی و تنوع کالایی و هم از لحاظ بسته بندی تجاری، توانایی خود را بعنوان ارائه دهنده محصولات به خارج از کشور به خوبی نشان داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در روز اول افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان ibex  تهران، شرکت کنندگان زیادی حضور پیدا کردند و غرفه گروه صنایع غذایی کوبودنا، در همان ساعت اول افتتاحیه میزبان حضور شخصیت های مطرح کشوری شد.

به گزارش صدای جنوب،ستاری فر( معاون علمی و فناوری رئیس جمهور) قنبری ( مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران) از مسئولینی بودند که در این نمایشگاه حضور داشته و از غرفه گروه صنایع غذایی کوبودنا بازدید کردند.
با توجه به دانش بنیان بودن گروه صنایع غذایی کوبودنا، دکتر ستاری فر شناخت کافی و وافی روی این مجموعه داشته، و از عملکرد های این مجموعه در زمینه نان دارو ها و نان بلوط، قدردانی نمودند و پیشرفت کوبودنا را در حوزه تولید نان های جدید صنعتی، اختراع نان های جدید در سطح خاورمیانه از قبیل نان حجیم بلوط پیش قدم دانستند.
علی قنبری، به همراه هیئت همراه خود از غرفه کوبودنا و محصولات آن بازدید بعمل آورد و از محصولات بلوط کوبودنا بسیار استقبال کرده و این محصولات را خاص و با ارزش نامیدند چرا که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و تا الان نیز در سطح کشور و خاورمیانه بصورت عمده و صنعتی تولید نشده اند.

وی با مطرح کردن سوالات تخصصی در حوزه نان های سلامت کوبودنا، خاطر نشان کرد که این مجموعه با ادامه فعالیت خود می تواند گام های موثری را در حوزه سلامت جامعه برداشته و دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه را نیز، موظف دانسته که با ایده های تازه شرکت های دانش بنیانی چون کوبودنا حمایت کرده تا این مجموعه بتواند استعداد های خود را همچون حال، به معرض نمایش و مصرف تمامی جامعه مصرف کنندگان داخلی و خارجی بگذارد.
در این نمایشگاه تمامی برندهای معتبر و با سابقه داخلی و خارجی شرکت کرده و کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی، یونان و …. حضور داشتند.
در حاشیه این نمایشگاه، یکی از نقاط شاخص کوبودنا که بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرد، بسته بندی های بسیار زیبا و همچنین نان های خاص رنگی کوبودنا بوده که این محصولات را از بقیه محصولات دیگر کارخانه ها متمایز کرده بود.

در دومین روز نمایشگاه بین المللی ارد و نان ibex تهران، شاهد حضور شرکت کنندگان کشورهای خارجی و همچنین بازدید کنندگان خارجی در غرفه کوبودنا بوده ایم.

محصولات کوبودنا با بسته بندی خاص و تنوع آنها ، توجه مهمانان خارجی را به خود جلب کرده و آنها را بر این وا داشته تا با این مجموعه بیشتر آشنا شوند. یکی از مسائلی که برای این مهمانان حائز اهمیت بوده، تولید نان های سلامت اعم از نان دارو ها و نان بلوط کوبودنا بوده است. فرهنگ مصرف نان کشور های خارجی معطوف به نان های سلامت بوده و استقبال مصرف کنندگان از انواع این نان ها زیاد است لذا محصولات کوبودنا که همگی طبق معیار های سلامت غذایی تولید می شوند ، می تواند یک سبد غذایی سالم و کامل برای مصرف کنندگان خارجی باشد.
کمتر مجموعه ای در کشور در حال حاضر تمرکز بر تولید و صادرات محصولات نانی خود را دارد در حالیکه کوبودنا هم از لحاظ کیفی و تنوع کالایی و هم از لحاظ بسته بندی تجاری، توانایی خود را بعنوان ارائه دهنده محصولات به خارج از کشور به خوبی نشان داد.
مدیرعامل کوبودنا دکتر بهرام باقری خاطر نشان کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد صادرات محصولات کوبودنا خواهیم بود و در حال حاضر پیش زمینه های لازمه را مهیا نموده تا بتوان راه را برای ورود به بازار برون مرزی هموار سازیم.

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به همراه غلامرضا امینی ، مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و حلال و غلامرضا قاسم پور ، مشاور رییس سازمان در صنایع غذایی ، امروز ، چهارشنبه ۱۷ آذر ، از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان از غرفه گروه صنایع غذایی کوبودنا بازدید کردند.
ایشان با بازدید از غرفه کوبودنا و محصولات تولیدی آن، عملکرد این مجموعه را که متمرکز بر روی تولید محصولات سالم و استاندارد از لحاظ کیفی و بهداشتی می باشد را مورد تحسین قرار داده و از کوبودنا بخاطر رعایت استاندارد های داخلی و خارجی و رعایت حقوق مصرف کنندگان خود تشکر بعمل آورده است.
ایشان نیز محصولات خاص کوبودنا نظیر بلوط، نان داروها و همچنین نان های دیابتیک را تحسین کرده و این نوآوری در حوزه نان را موثر بر فرهنگ مصرف کنندگان این محصولات دانسته است. تنوع محصولات کوبونا که بالغ بر ۱۸۰ نوع نان سلامت است را بعنوان یک سبد غذایی کامل برای تمامی سنین است توجه ایشان را به فعالیت های چشمگیر این مجموعه معطوف ساخته بود.
مدیرعامل کوبودنا بهرام باقری، ضمن معرفی این مجموعه و سابقه فعالیت ۲۰ ساله آرد آن، از شعار تغذیه سالم- جامعه سالم کوبودنا سخن به میان آورده و رعایت استاندارد ها و حقوق مصرف کنندگان خود را بعنوان هدف والی مجموعه کوبودنا دانسته است.

b2    b1photo_2016-12-08_23-01-14  photo_2016-12-08_23-01-22  photo_2016-12-08_23-01-27

photo_2016-12-08_23-01-09

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت