پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1395 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 936

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد :

تولد دو نوزاد پسر در آمبولانس در نوروز ۹۵

پوران فرد افزود: در مسیر انتقال مادر باردار به مرکز درمانی با انجام اقدامات و مراقبت های اورژانسی نیز نوزاد پسر این مادر باردار به سلامت در آمبولانس اورژانس سالم به دنیا آمد

رییس مرکزمدیریت حوادث وفوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد ازتولددونوزادپسردرنوروز۹۵دراین استان خبرداد

۴۳۲۷۵۱۷_۹۹۲
به گزارش صدای جنوب جلال پورانفرد افزود: روز ۱۳ فروردین در بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد نوزاد پسر زن بارداری که از سوی اورژانس ۱۱۵ در حال اعزام به مرکز درمانی بود،در آمبولبانس به دنیا آمد.
نخستین تولد نوزاد در آمبولانس در این استان روز پنجشنبه هفته گذشته در روستای دورافتاده ‘دورآب’ بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه تولد این نوزاد پسر در آمبولانس، ششمین فرزند مادر باردار ۳۷ ساله ممبی بود، افزود: شهروندی در تماس با مرکز پیام ۱۱۵ شهر لیکک درخواست فوریت های امدادی برای یک مادر باردار کرد.
وی ادامه داد: در اسرع وقت نیز یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای ممبی به طرف روستای دورآب در منطقه ممبی شهرستان بهمئی اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بیمار را به سمت مرکز درمانی حرکت دادند.
پوران فرد افزود: در مسیر انتقال مادر باردار به مرکز درمانی با انجام اقدامات و مراقبت های اورژانسی نیز نوزاد پسر این مادر باردار به سلامت در آمبولانس اورژانس سالم به دنیا آمد.
وی گفت: پس از انجام زایمان مادر و نوزاد برای تکمیل مراحل درمان به مرکز درمانی ممبی انتقال یافتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت