پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1399 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 93851

نقش اصناف در کمک‌ به زلزله‌زدگان پررنگ و مشخص است/ گسیل کمکهای انسان دوستانه اتاق اصناف به زلزله زدگان سی سخت

رئیس خانه اصناف شهرستان بویراحمدبا اشاره به حادثه تلخ زلزله شب گذشته سی سخت گفت: اصناف این استان با جمع آوری ملزومات به کمک حادثه دیدگان می شتابند.

رئیس  اتاق اصناف شهرستان بویراحمد  همدردی و کمک به همنوعان را در خون ایرانیان دانست و گفت: این یک امر طبیعی است برای ما که به دیگران کمک کنیم و ما ان‌شاءالله به پشتوانه حمایت‌های امور صنفی و اصناف شهرستان بویراحمد، در این راه قدم برداشته و موفق هم خواهیم بود.

ارشدی افزود:نقش اصناف در کمک‌های مردمی پررنگ و مشخص است و در هر کجا که نیاز بوده، اصناف در امر خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده‌اند

رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمدصبح امروز بیش از ۱۰ هزار قرص نان  به همراه دیگر مواد خوراکی و  تعدادی وسایل گرمایشی  توسط بازاریان شهر یاسوج به سی سخت ارسال شد.

ارشدی خاطر نشان کرد: اتاق اصناف کمک‌های نقدی و غیرنقدی بازاریان به زلزله زدگان شهرستان دنا ادامه دارد گفت: به زودی دیگر اقلام مورد نیاز خسارت دیدگان نیز جمع آوری و ارسال می‌شود.

وی  ادامه داد: مراکز جمع آوری کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی  استان اشاره کرد وخاطرنشان کردکه اتاق اصناف، مجمع خیرین اصناف وبازاریان، اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف و هرروز اقلام مورد نیاز را به ادرس خیابان ۱۳  ابان عمده فروشان  روبروی داروخانه دکتر حکمتی  تحویل دهند تا .سریعا به محل های  زلزله رسانده شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت