پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1399 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 93871

تدام روانسازی ترافیک در محور‌های اصلی استان

تردد کاربران جاده ای در همه محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش صدای جنوب مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای این استان گفت: با وجود بارش برف و باران که از دیشب در مناطق سردسیری و گرمسیری استان آغاز شده و تا کنون ادامه دارد همه محور‌های اصلی، فرعی و روستایی  استان باز است و تردد در این محورها ادامه دارد.
محمدحسین نصیری راد افزود: بارش‌ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد بصورت باران و در مناطق سردسیری این استان بصورت برف و باران است.
نصیری راد اضافه کرد: با توجه به آمادگی نیرو‌های راهداری و استقرار به موقع ماشین آلات راهداری در محور‌های برف گیر استان کار برف روبی، نمک پاشی و ماسه پاشی در این محور‌ها ادامه داشته و همه محور‌های برف گیر استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به کاکان و اقلید، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سپیدار ودهدشت باز  و ترافیک در این محور‌ها روان است.
وی با بیان اینکه همه جاد‌های روستایی استان  هم باز است ادامه داد: تردد در جاده ۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد به علت خاکی و گلی بودن به سختی انجام می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ایی استان گفت: ۲۰۰ نیروی راهداری با بکار گیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده بازگشایی و خدمات رسانی به کاربران جاده ای در محور‌های استان هستند.
نصیری راد افزود: هم استانی ها در این روز‌های برفی و بارانی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت قصد سفر حتما وسایل گرمایشی مناسب و آذوقه تهیه کرده و خودروی خود را به تجهیزات لازم بویژه زنجیر چرغ مجهز کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت