پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1399 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 93940

به همت استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

طبخ و توزیع بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم در شهر زلزله زده سی سخت

معاون توسعه استاندار اظهارکرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ، بسته بندی و توزیع این غذاها با رعایت کامل شیوه نامه‌ های بهداشتی انجام شد.

صدای جنوب:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم در بین مردم زلزله زده شهر سی سخت خبر داد.

آذر صفایی نیا، اظهار داشت: طبخ و توزیع این میزان غذای گرم در راستای کمک به مردم زلزله زده سی سخت و مبنی بر رفتار همدلانه انجام شده است.

معاون توسعه استاندار افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ، بسته بندی و توزیع این غذاها با رعایت کامل شیوه نامه‌ های بهداشتی انجام شد.

وی عنوان کرد: به منظور تکریم خانواده‌ های عزیز سی سختی، این اقدام انجام شد تا ان شاء الله به برکت وجود امام زمان (عج) بتوانیم در این روزهای سخت خدمت کوچکی به مردم ارائه دهیم.

صفایی نیا با تاکید بر اینکه مسئولان و تیم های امدادی و عملیاتی به صورت شبانه روزی در بین مردم شهرستان دنا حضور دارند، بیان کرد: امید است با توکل بر خدا و کمک و همراهی مردم و مسئولان در آینده نزدیک مشکلات مردم سی سخت ناشی از زلزله بوقوع پیوسته حل شده و با آرامش به زندگی طبیعی خود ادامه دهند.

معاون استاندار تاکید کرد: ارائه خدمات امدادی و تغذیه اضطراری در مناطق زلزله زده در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت