پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1399 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 93967

احسان تابش نژاد خبرداد:

اختصاص اعتبار به شهرداری دهدشت از محل آلایندگی برای نحستین بار توسط امورمالیاتی استان

صدای جنوب : عصر امروز احسان تابش نژاد شهردار دهدشت با محمد علی غفاری مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد. شهردار دهدشت در این دیدار با بیان اینکه ماهانه ۱۰میلیارد ریال برای حقوق وهزینه های جاری پرداخت می شود،گفت :شهرداری دهدشت با مشکل درآمدی ونیروی مازادمواجه است. احسان تابش […]

صدای جنوب :

عصر امروز احسان تابش نژاد شهردار دهدشت با محمد علی غفاری مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

شهردار دهدشت در این دیدار با بیان اینکه ماهانه ۱۰میلیارد ریال برای حقوق وهزینه های جاری پرداخت می شود،گفت :شهرداری دهدشت با مشکل درآمدی ونیروی مازادمواجه است.

احسان تابش نژاد تصریح کرد؛ که اعتبارات پرداختی از محل مالیات در حل مشکلات شهرداری ها حیاتی است.

 

تابش نژاد گفت: ۵۰تا۶۰درصد اعتبارات شهرداری از مالیات برارزش افزوده تامین می شود.

وی افزود: تلاش مجموعه اداره کل امور مالیاتی در جهت وصول حقوق دولت و تامین منابع وحمایت از شهرداری ها جای تقدیر دارد.

محمد علی غفاری در دیدار با شهرداردهدشت افزود: اداره کل امور مالیاتی ،درآمدهای مالیاتی و عوارض آلایندگی را طبق قانون و دستورالعمل ،عادلانه توزیع می کند و در سال جاری تمام تلاش این اداره کل در راستای تحقق اهداف مالیات مصوب برای کمک به توسعه وآبادنی استان بوده است.

وی با بیان اینکه محقق نشدن درآمدهای مصوب استانی، استان را در جذب بودجه ملی دچارمشکل خواهد کرد،از دیگر بخش ها خواست برای این مهم تلاش بیشتری داشته باشند.

شهردار دهدشت در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: برای اولین بار از محل درآمد آلایندگی ها ،بودجه ای به شهرداری دهدشت اختصاص خواهد یافت و انشاءالله به زودی پرداخت می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت