پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1399 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 94146

آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی و بخشدار موگرمون شهرستان لنده برگزار شد+تصاویر

آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی و بخشدار موگرمون شهرستان لنده با حضور مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی و بخشدار موگرمون شهرستان لنده با حضور مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم تورج رزمجور در مراسم گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش مرکزی و موگرمون است که بخشداران در رده خدمتی خویش در این دو بخش به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی در سطح شهرستان لنده هستند.

وی افزود:  بخشداران با مشقت های کاری که دارند کمتر دیده می شوند ولی در عین حال خدمت به مردم را به عنوان یک وظیفه ذاتی در حال خدمت هستند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بخشداران مرکزی و موگرمون شهرستان لنده از بدنه وزارت کشور و هر دو برادر و فرزند شهید هستند که سابقه خدمتی چندین ساله در فرمانداری شهرستان مشغول خدمت هستند.

وی گفت:امیدواریم بخشداران جدید با صبر و حوصله و مردم داری بتوانند خادمینی امین برای مردم باشند.

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه گفت: مهمترین رکن مسولیت پذیری برای مسولان توجه به خدمت به مردم است که باید نگاه به صندلی مدیریت فقط با هدف خدمت باشد.

وی افزود: لازم است مدیران نسبت به اجرای امورات خویش مدیریت و برنامه زمانبندی داشته باشد و جادی از پاسخگویی به بخشنامه ها باید در میدان باشند و در این عرصه باید با عشق به مردم کار کرد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:رفتن به سراغ مردم و حضور در بین آنان باعث خواهد شد تا مسیر پیشرفت و تعالی جامعه چندین برابر شود.

وی گفت: از تجارب گذشته در جهت رفع موانع و مشکلات حوزه استحفاظی باید نهایت بهره لازم را برد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:در همه عرصه های خدمتی به خصوص توجه به مسائل فرهنگی که مغفول مانده است باید توجه ویژه ای شود.

 

در ادامه نیز علی پرندوار بخشدار سابق مرکزی لنده گزارشی از وضعیت ١٩ماه مسولیت خویش ارائه کرده است.

موسی محتشم بخشدار سابق بخش موگرمون که مدت٧سال در این بخش خدمت کرد که از امروز کار خویش را به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی آغاز کرد.

وی گفت:در مدت هفت سال گذشته کمترین خدمات را داشته ایم و سه دهیاری جدید اضافه شد و هفت هزار متر جدول گذاری صورت گرفت و بیش از ١۵ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

محتشم گفت:شبکه سازی و روشنایی تمام روستاها در بخش موگرمون اجرایی شد و در تمام بحران ها همواره خادم مردم بودم.

وی گفت: در کنار مردم بودن و همراه آنان بودن برای من یک افتخار است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: از تلاش شبانه روزی بخشداران مرکزی و موگرمون در خصوص خدمات رسانی به مردم در این دو بخش قدردانی می کنیم.

وی افزود:نباید مسولان تحت تاثیر افرادی که با نیات مختلف در اطراف آنان حاضر می شوند قرار بگیرند لذا باید در خط مردم و کار برای مردم را سرلوحه خویش قرار دهند.

در ادامه نیز فرهنگی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اشارات زیبای امام علی(ع) به خدمت رسانی به مردم مهمترین کاری است که باید به همت مسولان صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: مدیری که در طراز جمهوری اسلامی می خواهد عمل کند باید مردم داری می تواند در مسیر خدمت رسانی کارهای بزرگی انجام دهد.

فرهنگی گفت:جلب رضایت مردم جلب رضایت الهی است و وقتی بتوانیم این مهم را جامه عمل بپوشانیم می توانیم در مسیر خدمت گام های بزرگی را برداریم.

وی گفت:جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه این اقتدار و عظمت را نداشته است و ما باید در مسیر تعالی  و پیشرفت جامعه گام برداریم.

معاون سیاسی استاندار گفت: این برای ما افتخار است که فرزندان شهدا راهرو پدران خویش هستند و ما باید خود را خادم  خانواده های شهدا بدانیم.

وی گفت: امیدواریم در هرکجای کشور که هستیم خادمی امین برای مردم باشیم و بر این خدمت رسانی افتخار کنیم.

گفتنی است محسن معماری فرزند تنها شهید جهادگرشهرستان لنده و دانشجوی دکتری علوم سیاسی است که به عنوان بخشدار موگرمون معرفی شد و موسی محتشم نیز با بیش از هفت سال سابقه بخشداری موگرمون به عنوان بخشدار جدید مرکزی لنده معرفی و از خدمات علی پرندوار قدردانی شد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت