پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اسفند 1399 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 94584

وزارت کار ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی در سی سخت توزیع کرد

به دستور مقام عالی  وزارت تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی (گرمایشی، بهداشتی و غذایی) میان زلزله زدگان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن توزیع کرده است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی اظهار کرد :  سیزده روز از وقوع زلزله در شهرستان دنا و شهر  سی سخت  مجموعه کارکنان وهمکاران  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به دستور مقام عالی  وزارت تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی (گرمایشی، بهداشتی و غذایی) میان زلزله زدگان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن توزیع کرده است.

  پروانه نیک مرام  ادامه داد: قیمت هر بسته حمایتی حدود ۶ میلیون ریال تخمین زده شده است.
وی  خاطرنشان کرد: امروز نیز سه هزارصد  بسته معیشتی ( گرمایشی، بهداشتی و غذایی و پتو و چادر ) به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال میان زلزله زدگان سی سخت توسط وزارت کار توزیع شد.
 نیک مرام مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی  اذعان داشت: توجه ویژه به نیازمندان و شناسایی آن ها را از اولویت ها دانست.

وی با اشاره به نحوه  توزیع این اقلام  اًضافه کرد: بخشی از این اقلام   که جامعه هدف مجموعه   وزارت تعاون و کار میباشد  در بین انها توزیع  شده است بخشی دیگر به دستور  استاندار و با همکاری هلال احمر این اقلام  باید  بدست همه زلزله زدگان  سی سخت و سایر روستاها توزیع میشود

نیک مرام  عنوان کرد: همچنین باید رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثار گران در مناطق زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن بطور در دستور کار باشد.
کلانتری ادامه داد:  تا زمانی که  مردم سی سخت به مجموعه وزلرت  تعاون  و کار و رفاه اجتماعی  نیاز دارند و با تمام توان در کنار زلزله زدگان خواهم بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از محل توزیع این بسته‌های حمایتی به طور ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد واز  مدیریت پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد را در توزیع این اقلام قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت