پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1399 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 94670

با حفظ سمت انتصاب مجید احمدی مدیرکل سیاسی استانداری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد / کناری رفت

سایت صدای جنوب .، ضمن خسته نباشید به جناب دکتر کناری بخاطر زحمات انجام شده طی سالیان اخیر به آقای احمدی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد

به گزارش  صدای جنوب  ، در این مراسم مجید احمدی مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد  منصوب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نشست تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آنها باشیم.
احد جمالی با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام ناشایست است ، تاکید کرد: مسئولیت ها امانتی است که روزی به ما سپرده می شوند و روزی هم از دست خواهد رفت.
معاون استاندار افزود: باید تلاش کنیم باشرف کار کنیم و با شرف برویم زیرا این عاقبت بخیری است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: آمده ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست و با تعامل ،انسجام و همفکری مشکلات حل خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم و آسیب شناسی جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: مانیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: بزرگترین سرمایه در یک مجموعه اعتماد به همکاران است و اگر ناکامی در یک سیستم پیش بیاد همه مجموعه را درگیر خواهد داشت .

سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد در این مراسم گفت: از حسن اعتماد استاندار که قبل از اینکه استاندار مردمی استان باشند، یک معلم اخلاقند، تشکر می کنم، همچنین از شهید زنده مهندس جمالی و نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی که به بنده اعتماد کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

مجید احمدی افزود: فرصت ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد، بس بگردید و بگردد روزگار، دل به دنیا درنبندد هوشیار.
وی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری در نظام پربرکت انقلاب اسلامی یک موهبت است تا باقیات و صالحاتی برای خود درست کنیم.
وی اظهار داشت: همانگونه که خداوند ناظر بر عملکرد ماست، هر عملی از ما سر بزند به سوی ما بازمی گردد و نادان آن کسیست که در محضر خدا معصیت کند.

سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد بااشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد زیرا هنر مردمداری بهترین هنر است و نگاهمان باید این باشد که برای مردم و رضای خدا کار می کنیم.

شاهرخ کناری فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: در دوران فعالیت به عنوان فرماندار چندین بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم این حوادث را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.
کناری افزود: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۵۰۰ میلیارد اعتبار بدون از اعتبارات ملی، در پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.

سایت صدای جنوب .، ضمن خسته نباشید به جناب دکتر کناری بخاطر زحمات انجام شده طی سالیان اخیر به آقای احمدی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد .

گفتنی است دکتر احمدی سابقه مدیرکلی اداره کل امنیتی، انتظامی و اتباع را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت