پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1399 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 94699

دیدار مدیرکل بهزیستی استان با فرماندار کهگیلویه

کریمی نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان جهت حضور در این شهرستان و اهمیت مسائل اجتماعی گفت:با توجه به شرایط و اهمیت مسائل و آسیب های اجتماعی تلاشمان بر این است که اعتبارات این حوزه کمتر از حوزه عمرانی نباشد.

صدای جنوب :

محسن مرادی به همراه  رضایی حراست بهزیستی استان و سیدمحسن مظلومی معاون مشارکت ها و اشتغال بهزیستی استان به شهرستان کهگیلویه سفر کردند.

به گزارش  صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد ؛دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان در دیدار با فرماندار شهرستان کهگیلویه از در دست اقدام بودن استقرار  اورژانس اجتماعی دیشموک خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و بعد از طی مراحل قانونی جهت جذب نیروی انسانی،اورژانس اجتماعی شهر دیشموک  به جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در این شهر افتتاح خواهدشد.
دکتر مرادی خاطرنشان کرد:با توجه به پیگیری های انجام شده،تلاشمان را جهت انقعاد تفاهم نامه های چندجانبه با سایرنهادها از جمله بنیاد علوی برای بهبود شرایط این شهرستان انجام خواهیم داد.

کریمی نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان جهت حضور در این شهرستان و اهمیت مسائل اجتماعی گفت:
با توجه به شرایط و اهمیت مسائل و آسیب های اجتماعی تلاشمان بر این است که اعتبارات این حوزه کمتر از حوزه عمرانی نباشد.

دکتر مرادی و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستان کهگیلویه با حضور در اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه با محمد شاکری رئیس و پرسنل آن اداره دیدار و گفت و گو کردند.

محمد شاکری رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در این دیدار گفت:۴ هزار ۲۹۸ پرونده به این مراکز واگذار شده است که شامل ۹ هزار و ۵۴ فرد میشود با توجه به این تعداد افراد تحت پوشش،انتظار داریم در بحث تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به شهرستان شود.
در این دیدار دکتر مرادی ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی اقای شاکری رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت:
با توجه به گسترده بودن فعالیت های بهزیستی ،در خصوص ابنیه و خودرو ها پیگیر هستیم که این مسائل از طریق اعتبارات استانی حل شود.

وی افزود:با توجه به شرایط و چالش های شهرستان کهگیلویه از صعه صدر همکاران قدردانی میکنم و در خصوص حمایت از نیروی انسانی در قالب قانون خودداری نمی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت