پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1399 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 94750

قدردانی امام جمعه کبگیان از مدیر شبکه بهداشت و درمان بویراحمد

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوع فتنه در جامعه هم گفت: فتنه اشد من القتل است، لذا چه در مجازی چه در واقعی مراقب شایعه سازی، رد و بدل پیامها و لقلقه زبان با تعصبات بیجا ولـو به قیمت هم عقیده کردن دیگران با خود باشید تا عامل فساد و گسستگی روابط بین انسانها در جامعه نشوید که این از اشـد گناهان است.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه‌های نمازجمعه ۱۵ اسفند ۹۹ چیتاب با اشاره به مسئله تربیت اجتماعی خاصه فرزندان در کانون خانواده و در جامعه گفت: فرزندان یک نقطه و اموال نقطه دیگر آزمایش انسان در قیامت هستند که در قیامت از اموال دو بار سوال می‌شود لذا مراقب تربیت اولاد و طریقه بدست آوردن و هزینه کرد اموالتان باشید تا در قیامت سربلند از آزمایش بیرون بیایید.

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوع فتنه در جامعه هم گفت: فتنه اشد من القتل است، لذا چه در مجازی چه در واقعی مراقب شایعه سازی، رد و بدل پیامها و لقلقه زبان با تعصبات بیجا ولـو به قیمت هم عقیده کردن دیگران با خود باشید تا عامل فساد و گسستگی روابط بین انسانها در جامعه نشوید که این از اشـد گناهان است.

این خطیب جمعه با اشاره به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی هم گفت: اهمیت مسئله کاشت درخت علاوه بر کتب دینی در تمدن فاخر ما ایرانی‌ها از منزلت بالایی برخوردار است.

امام جمعه کبگیان افزود: اگر بتوانید در اقدام به این امر مهم به عنوان صدقه جاریه هم که شده بجای قطع کردن درختی بکارید.

وی ضمن تشکر از شهرداری چیتاب که با دعوت از مسئولان در این روز به غرس نهال در شهر اقدام کرد هم افزود: کاشت نهال در قبال صیانت از آن یک صدقه جاریه است که متاسفانه فزونی قلع و قمع درختان در استان خاصه بخش ما نگران کننده است.

پژمان با تبریک فرا رسیدن عید مبعث هم گفت: مبعوث شدن به پیامبری در دوره ای انجام شد که بشریت در بت پرستی و نسل کشی انسانها غوطه ور شده بودند.

 

خطیب جمعه کبگیان با تشکر از دکتر یزدان پناه ریاست بهداشت شهرستان در تزریق آمبولانس به ناوگان مرکز درمانی شهر چیتاب هم گفت: از پیگیری‌های مسئولان ذیربط آقای جاوید ریاست مرکز، بخشدار کبگیان وشورای شهر در بخش کبگیان وعنایت دکتر یزدان پناه در مرکز بهداشت بویراحمد تشکر می کنم امید است در ادامه بتوانیم با عنایت مسئولان استانی و شهرستانی با تعاملات بیشتر کمبودهای دیگر این مرکز بهداشت درمانی که دغدغه اصلی مردمان این دیار است را حل و فصل کنیم.

وی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری هم گفت: تعامل پرسنل کمیته امداد چیتاب با مردم در کمک به همنوع نشان از نوعدوستی و مسئولیت پذیری این عزیزان در اهمیت به مسئله ایثار و اکرام ایتام دارد.

 پژمان افزود: خدمت به خلق خاصه قشر محروم جامعه یک موهبت بی بدیل الهی است که نصیب کمتر مسئولی میشود والحق والانصاف جناب دوستی و همکاران خدومشان در قالب پرسنل کمیته امداد چیتاب در خدمت رسانی و وقت شناسی در امور اداری سرآمد یک مسئول در تراز انقلاب هستند.

لازم به ذکر است امام جمعه چیتاب در پایان خطبه ها از زحمات فرماندهی گردان بیت المقدس،گـردان۴۸۹امام رضا”ع” حوزه خاتم الانبیاء و ستاد نماز جمعه کبگیان در کمک رسانی و امداد به زلزله زدگان شهر سی‌سخت تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت