پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1399 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 95112

فرماندار شهرستان لنده ؛ اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان لنده (ریاست جمهوری و شورای شهر) مشخص شدند.+تصاویر

جلسه معتمدین شهرستان لنده به منظور انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان برای دو انتخابات پیشرو درسال ۱۴۰۰درتاریخ ۲۲اسفند ماه ساعت ۱۷عصر درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، جلسه معتمدین شهرستان لنده به منظور انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان برای دو انتخابات پیشرو درسال ۱۴۰۰درتاریخ ۲۲اسفند ماه ساعت ۱۷عصر درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این نشست با حضور مهندس رزمجو فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان، مهندس شفایی دبیرستاد انتخابات شهرستان و اعضای اداری این شورا، نمایندگان دادستان ودادگستری ،رئیس و اعضای هیأت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ۳۰ نفر از معتمدان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار لنده در مورد اهمیت انتخابات در سال ۱۴۰۰ گفت:همه ما بر این باوریم که گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای ملت است و همه در برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات موظف و مسئول خواهیم بود.

وی افزود:انتخابات نمونه و مصداق عینی مردم سالاری دینی در ایران است چرا که در چهل سال گذشته بیش از چهل انتخابات موفق و با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشد و این حماسه در تاریخ این کشور ماندگار شده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما در قبال تک تک رای مردم که حق الناس است موظف و مسئول هستیم و همه دستندرکاران انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، شعب و همه و همه باید نسبت به حق و حقوق مردم کاملا مراقبت کنیم.

رزمجو گفت: در نشستی که با معتمدین شهرستان لنده داشتیم و پس از رایزی های صورت گرفته اعضای هیئت اصلی و علی البدل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان لنده انتخاب شدند.

پس از اظهارنظرهای مختلف اعضا درنهایت ۹ عضو اصلی و۵عضو علی البدل هیات اجرایی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ازبین معتمدین دعوت شده وتوسط خود اعضا حاضر مشخص شدند.

اعضای اصلی ؛
هرمز افراخته
مظفرصداقت
نصرالله خسروی
منوچهر جلیلی
سیدمحمدطلا میری
نورعلی کاظمی
حیات پایانی
لهراسب بنی هاشمی
ابراهیم علیزاده

اعضای علی البدل ؛

قنبرزکی نژاد
دانشمندقاسمی
سیدخدرتقوی نژاد
غلامرضا شهریاری
رمضان حسینی برومند

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت