پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1399 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 95307

۹۰ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر گچساران ثبت نام کردند

صدای جنوب:  علیرضا اتابک از ثبت نهایی ۹۰ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان خبر داد.  وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبین ثبت نام شده در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸۱ نفر آقا و ۹ نفر خام بودند، گفت:دراین دوره از انتخابات ۹۰درصد آقایان و ۱۰درصد بانوان ثبت نام کردند. فرماندار گچساران به میزان […]

صدای جنوب:

 علیرضا اتابک از ثبت نهایی ۹۰ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان خبر داد.

 وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبین ثبت نام شده در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸۱ نفر آقا و ۹ نفر خام بودند، گفت:دراین دوره از انتخابات ۹۰درصد آقایان و ۱۰درصد بانوان ثبت نام کردند.

فرماندار گچساران به میزان تحصیلات این داوطلبین پرداخت و گفت:  از نظر تحصیلی یک نفر فوق دیپلم،۵۳ نفرلیسانس، ۳۵ نفرفوق لیسانس و یک نفر هم دارای مدرک دکترا هستند.

اتابک ابراز کرد: از مجموع ثبت نامی‌ها  ۴۰ نفر کارمند، هشت نفر بازنشسته، پنج نفر فرهنگی، یک نفر نظامی، یک نفر پزشک،۲  نفر وکیل، ۲نفر استاد دانشگاه،۶نفر بیکار، ۱۸نفرشغل آزاد و هفت نفر هم سایر موارد بودند که از این تعداد نیز پنج نفر زیر ۳۰ سال سن دارند.

اتابک عنوان کرد:مسن ترین کاندیدا در شورای شهر گچساران ۶۴ساله و جوانترین کاندیدا هم ۲۶ ساله است.

 به گزارش فارس، ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایری نیز همزمان با سراسر کشور از ۱۶ فروردین ماه سال آینده به مدت یک هفته انجام می شود.

براین اساس،انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت